כאשר הכריזו באופ"א על הקמת הליגה האזורית בשנה הקרובה, לא מעט גבות הורמו בעקבות היריבות עם השמות הפחות מוכרים לכדורגל הישראלי. אבל היום, ככל הנראה, הגבות הורדו בחזרה לנוכח ההגרלה הלא פשוטה שצפויה להפועל באר שבע במידה ותעבור את שלאסק וורצלאב בשלב המוקדמות השלישי של המפעל.
קראו גם:
במידה והאדומים יעברו את וורצלאב הפולנית, היריבה שאותה באר שבע תפגוש תהיה המודחת בצמד המשחקים שבין אנורתוזיס פמגוסטה לראפיד וינה. שתי הקבוצות מתמודדות במסגרת השלב השלישי של הליגה האירופית, ולשחקנים של רוני לוי לא יהיה קל להבטיח השתתפות במפעל עם הגרלה כזו.
2 צפייה בגלריה
דור מיכה. הקשר מתחיל להיכנס לעניינים
דור מיכה. הקשר מתחיל להיכנס לעניינים
דור מיכה. יפגוש את האקסית?
(צילום: הרצל יוסף)
בהקשר המקומי, כמובן שהעובדה הבולטת ביותר היא שדור מיכה, שהגיע למועדון בקיץ האחרון מאנורתוזיס, יכול לפגוש את קבוצתו לשעבר, שבמדיה גם זכה בגביע הקפריסאי. בהקשר הרחב יותר, מאמן באר שבע, רוני לוי, ולשוער אריאל הרוש תהיה גם כן מוטיבציית יתר להגיע למפגש מול הקפריסאים. לוי אימן במועדון הקפריסאי הבכיר בשתי קדנציות שמתוכן בחר לשערו את הרוש, מה שגם החזיר את השוער לבאר שבע, למרות התנגדות האוהדים להחזרתו של השוער.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי. "עובדים 24 שעות סביב חיזוק הקבוצה"
רוני לוי. "עובדים 24 שעות סביב חיזוק הקבוצה"
רוני לוי. ישמח לפגוש את הקפריסאים?
(צילום: הרצל יוסף)
היריבה השניה אותה באר שבע יכולה לקבל היא מהמאוכזבות באירופה. ראפיד וינה החלה את דרכה במוקדמות ליגת האלופות והודחה בסיבוב השני של המפעל הבכיר. היא מגיעה למפגש מול הקפריסאים באכזבה קלה, אבל תרצה לעשות הכל בכדי להבטיח השתתפות בליגה האירופית.