כשהיא ביתרון של שני שערים מהמפגש הראשון, תתייצב מחר (חמישי, 20:00) באצטדיון המושבה בפתח תקווה למשחק הגומלין נגד ארדה קרדז'אלי הבולגרית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמת הקונפרנס ליג.
מאמן הקבוצה, רוני לוי, התייחס במסיבת העיתונאים למשחק מחר. "אני מסכים שהמצב הוא שאנחנו צריכים להתרכז במשחק ולבוא מוכנים. אמרתי את זה אחרי המשחק הקודם שעדיין לא סיימנו את העבודה. אנחנו מתכוננים למשחק במלוא הרצינות".
4 צפייה בגלריה
רוני לוי. "עובדים 24 שעות סביב חיזוק הקבוצה"
רוני לוי. "עובדים 24 שעות סביב חיזוק הקבוצה"
רוני לוי. "אסור לנו להוריד את הרגל מהגז"
(צילום: הרצל יוסף)
במפגש הראשון נראתה באר שבע עליונה על יריבתה בכמה דרגות, אך המאמן מנמיך ציפיות. "אחנו מכבדים את היריבה ויש להם חלק קדמי מסוכן עם שחקנים איכותיים", אמר לוי. "היינו מחוייבים מבחינה טקטית וכולם נרתמו לעזרה וכך מנענו מהם להביא את היכולת. אם נוריד את הרגל מהגז אנחנו נראה שהם קבוצה מסוכנת".
4 צפייה בגלריה
תומר יוספי. פתח בהרכב
תומר יוספי. פתח בהרכב
תומר יוספי. "שחקני הבית חשובים לי באופן אישי"
(צילום: הפועל "מחסני השוק" באר שבע)
במסיבת העיתונאים נשאל לוי על מעמדם של שחקני הבית בכלל, ועל תומר יוספי ואור דדיה בפרט, לאחר שאלו ביקשו לחפש קבוצה אחרת ולהמשיך את ההתקדמות המקצועית שלהם. "באופן אישי שחקני בית חשובים לי, ועל אחת כמה וכמה שהם איכותיים ומקצוענים.
"אנחנו רוצים שחקנים שגדלו במחלקת הנוער ואני לא רואה בעיה איתם. יש הרבה מאוד משחקים וכולם יקבלו את האפשרות לתרום את עצמם לקבוצה ולמועדון".
4 צפייה בגלריה
מריאנו בריירו חוגג שער יתרון. הקשר של רוני לוי עם פתיחת עונה מצוינת
מריאנו בריירו חוגג שער יתרון. הקשר של רוני לוי עם פתיחת עונה מצוינת
חוגגים יתרון בבולגריה. "עדיין לא סיימנו את העבודה"
(צילום: הפועל באר שבע)
איתן טיבי, שהגיע בתחילת העונה ממכבי תל אביב השתתף גם במסיבת העיתונאים וסיפר: "אני מרגיש מהיום הראשון את החום והאהבה שנתנו לי בכל המובנים. הייתי תשע שנים במכבי ת"א וזה לא מעבר קל אבל אני מאוד שמח שאני בבאר שבע".
על ההתאקלמות בבאר שבע סיפר טיבי כי "הייתה התאקלמות די קלה כי היו לי חברים שאני מכיר וזה עזר לי. כשקיבלתי את ההחלטה לעבור הייתי שלם איתה עד הסוף. אני אולי לא רגיל ללבוש אדום אבל ברגע שלבשתי את המדים של הפועל ב"ש אני מחוייב להם בכל משחק ואימון".
4 צפייה בגלריה
איתן טיבי. אחרי תשע עונות בצהוב הבלם עובר לאדום
איתן טיבי. אחרי תשע עונות בצהוב הבלם עובר לאדום
איתן טיבי (במרכז). "מחוייב למדים של הפועל באר שבע מרגע שלבשתי אותם"
(צילום: הפועל באר שבע)
על הקשר עם שני הבלמים האחרים איתם הוא משחק (מיגל ויטור וחאתם אלחמיד- ד.כ) אמר טיבי: "החיבור עם שניהם הוא טוב מאוד. את חאתם אני מכיר מהנבחרת, ומיגל הוא אישיות מדהימה בפני עצמה", פירגן הבלם החדש לקפטן האדום. "כשהגעתי הוא מיד רצה לעזור לי ונתן לי להרגיש שהוא שם בשבילי, וזה משהו שהוא מאוד כיף. מיגל בלם מצויין ויש תחרות בריאה ושחקנים טובים. אני מקווה שנצליח להשיג את המטרות שלנו".