אחרי ההפסד הראשון בליגה מול גלבוע/ גליל ניסתה הערב (שבת) הפועל באר שבע לחזור למסלול הניצחונות כשאירחה בביתה עת עירוני נהריה שעדיין לא השיגה ניצחון העונה. המאמן רמי הדר הוציא מהחמישייה את כיילב אגאדה וקיבל בחזרה את ספנסר וייס שהחלים מפציעה ופתח יחד עם טראוויס ווריק, אמיר בל, אריק גריפין וג'יימס בנקס.
2 צפייה בגלריה
אריק גריפין (במרכז). ממשיך ביכולת הטובה שלו
אריק גריפין (במרכז). ממשיך ביכולת הטובה שלו
אריק גריפין (במרכז). ממשיך ביכולת הטובה שלו
(צילום: דניאל כהן)
דבון סקוט וג'ו אלכסנדר פתחו טוב עבור האורחת אבל אריק גריפין וספנסר וייס שמרו את באר שבע בתמונה. דבון סקוט כבר העלה את נהריה ל-7:12 אבל כיילב אגאדה שעלה מהספסל צימק. עמית זיס השווה ל-17:17 שלוש דקות וחצי למחצית וכיילב אגאדה עם שלשה קבע מהפך. ספנסר וייס וכיילב אגאדה עם שתי שלשות סגרו את הרבע הראשון ביתרון שמונה נקודות לאדומים, 21:29.
קראו גם:
כיילב אגאדה קבע יתרון עשר למארחת בפתיחת הרבע השני ויחד עם עמית זיס המצוין וטראוויס ווריק סגרו ריצה של 2:10 בדרך ל-23:39 מבטיח חמש דקות וחצי למחצית. דבון סקוט עם ארבע נקודות רצופות צימק ל-41:29 אבל טראוויס ווריק החזיר עם שלשה משלו וכיילב אגאדה קבע 29:46 שתי דקות להפסקה. קיילין לוקאס צימק אבל טראוויס ווריק קבע את תוצאת המחצית, 33:48 לבאר שבע.
2 צפייה בגלריה
כיילב אגאדה מטביע. עוד הופעה נהדרת לגארד
כיילב אגאדה מטביע. עוד הופעה נהדרת לגארד
כיילב אגאדה מטביע. עוד הופעה נהדרת לגארד
(צילום: דניאל כהן)
בפתיחת הרבע השלישי טראוויס ווריק הגדיל את ההפרש, קיילין לוקאס צימק אבל ספנסר וייס קלע שלשה נוספת וקבע 20 הפרש, 36:56 שבע דקות לסיום הרבע. שלשה של אריק גריפין הגדילה את ההפרש אבל דבון סקוט וגל גילינסקי ניסו להשאיר את נהריה בתמונה. כיילב אגאדה עם חמש נקודות רצופות קבע 48:67, קיילין לואקס צימק ועמית זיס החזיר את היתרון ל-20 ושלשה של טראוויס ווריק סגרה את הרבע השלישי ב-56:79 לבאר שבע.
ברבע האחרון כיילב אגאדה ואריק גריפין קבעו 56:83 ולמעשה סגרו את סיפור המשחק הזה. אמיר בל קלע שלשה וטראוויס ווריק הוסיף שתי נקודות בדרך ל-61:88. אריק גריפין קבע 31 הפרש ארבע דקות לסיום המשחק ואמיר בל העמיק עוד יותר את ההשפלה של נהריה. נטע סגל עם שלשה קבע שבאר שבע תקלע מעל 100 נקודות. בסיום: 80:104 לבאר שבע שמשיגה ניצחון שלישי בארבעה משחקים.
קלעו לבאר שבע: כיילב אגאדה 29 נקודות (6 ריבאונדים), טראוויס ווריק 18 נקודות, אריק גריפין 17 נקודות, עמית זיס 11 נקודות. הליגה תצא לפגרת הנבחרת ולאחר שתחזור הפועל באר שבע תארח את הפועל תל אביב.
פורסם לראשונה: 20:52, 21.11.20