עם שני ניצחונות רצופים בשני מחזורי הפתיחה רצתה הערב (רביעי) הפועל באר שבע לשמור על מאזן מושלם כשיצאה למשחק חוץ מול גלבוע/גליל הלוהטת שהשיגה עד כה ארבעה ניצחונות רצופים. המאמן רמי הדר פתח בחמישייה עם אמיר בל, טראוויס ווריק, כיילב אגאדה, אריק גריפין וג'יימס בנקס.
2 צפייה בגלריה
כיילב אגאדה ועמית זיס. הפסד ראשון העונה לאדומים
כיילב אגאדה ועמית זיס. הפסד ראשון העונה לאדומים
כיילב אגאדה ועמית זיס. הפסד ראשון העונה לאדומים
(צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה)
ההתחלה של המארחת הייתה נהדרת עם נתנאל ארצי, ויפתח זיו שהובילו את ההתקפות ומנעו מהאורחת לקלוע. הקבוצה הצפונית עלתה ליתרון 2:14 מהיר. רמי הדר לקח פסק זמן ועמית זיס שעלה מהספסל קלע שש נקודות ובעזרת שלשות של אריק גריפין וכיילב אגאדה צומק הפער ל-16:14 בלבד.
קראו גם:
אייזיה קאזינס ויותם חנוכי קלעו בצד אחד אבל כיילב אגאדה המצוין בשני סלים רצופים לא נתן למארחת לברוח, אבל שלשה של קאזינס החם סגרה את הרבע ביתרון 20:27 למארחת.
שלשה של אריק גריפין וסל של כיילב אגאדה שוב הביאו את הקבוצה של רמי הדר למרחק נגיעה, אבל אייזיה קאזינס ויותם חנוכי קבעו 26:32 למקומיים. טראוויס ווריק קלע מהקו, אבל ג'ו תומאסון ועמית גרשון בנקודות ראשונות החזירו את הפער לשש נקודות, 30:36. כיילב אגאדה המצוין בעוד שלשה ואמיר בל צימקו אבל פלויד וטראוויס ווריק שקלעו מהקו קבעו את תוצאת המחצית, 39:45 לגלבוע/ גליל.
2 צפייה בגלריה
רמי הדר. מחפש ניצחון ביתי
רמי הדר. מחפש ניצחון ביתי
רמי הדר. לא הצליח לשמור על מאזן מושלם
(צילום: הרצל יוסף)
פתיחת הרבע השלישי הייתה זהה לפתיחת המשחק. יותם חנוכי עם שמונה נקודות רצופות ונתנאל ארצי סגרו ריצה של 0:10 בדרך ל-39:55 מבטיח. אריק גריפין ונתן ג'ורקוביץ' צימקו עם חמש רצופות וכיילב אגאדה צימק ל-60:49 ארבע דקות לסיום הרבע השלישי. אייזיה קאזינס המשיך לבלוט אבל ג'יימס בנקס קלע והוריד את באר שבע בפיגור 12, 54:66 לגלבוע/גליל בסיום הרבע השלישי.
הרבע האחרון התחיל בקליעות עונשין של אמיר בל ואריק גריפין ושתי נקודות של כיילב אגאדה שצימקו ל-61:69. יפתח זיו וג'ו תומאסון לא נתנו לאורחת להתקרב. אגאדה צימק ל-68:73 חמש דקות וחצי לסיום. אייזיה קאזינס שוב פתח פער קטן ואריק גריפין כבר קבע 73:78 שתי דקות וחצי לסיום אבל לא יותר מזה. ג'ו תומאסון וקרי בלקשיר סגרו עניין. בסיום: 73:86 לגלבוע/ גליל ובאר שבע סופגת הפסד ליגה ראשון העונה.
קלעו לבאר שבע: כיילב אגאדה 23 נקודות, אריק גריפין 20 נקודות, טראוויס ווריק 9 נקודות. ביום שבת (19:00) תחזור הפועל באר שבע להיכל הקונכיה ותארח את עירוני נהריה.