הפועל באר שבע בכדורסל פתחה הערב (ראשון) את עונת 2020/21 בליגת העל במשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה. בעונה שעברה הפסידו האדומים שלוש פעמים לירוקים כולל במחזור האחרון של הבית התחתון שמנע מהם להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. רמי הדר שפתח את עונתו השלישית בבאר שבע וחוגג היום את יום הולדתו ה-54 פתח בחמישייה עם אמיר בל, טראוויס ווריק, כיילב אגאדה, אריק גריפין וג'יימס בנקס.
2 צפייה בגלריה
אריק גריפין (במרכז) מול רומן סורקין. פתח נהדר את המשחק
אריק גריפין (במרכז) מול רומן סורקין. פתח נהדר את המשחק
אריק גריפין (במרכז) מול רומן סורקין. פתח נהדר את המשחק
(צילום: אדריאן הרבשטיין, מנהלת הליגה)
פתיחת המשחק היתה שייכת כולה לאורחת. כיילב אגאדה, טראוויס ווריק ובעיקר אריק גריפין העלו אותה ל-0:12 מהיר אחרי שלוש דקות עד שאלכס צ'ובורביץ' קלע את הנקודה הראשונה של הירוקים. כיילב אגאדה ואמיר בל לא נתנו לחיפה להתקרב יותר מדי אבל דבון ג'פרסון צימק ל-17:8. ספנסר וייס עם חמש נקודות רצופות הגדיל את ההפרש, רומן סורקין ודבון ג'פרסון צימקו והרבע הראשון הסתיים ב-17:30 לבאר שבע.
קראו גם:
אריק גריפין פתח את הרבע השני עם שתי נקודות ועמית זיס הפגין מלחמה מתחת לסל כדי לקבוע 19:36, אבל כריס דאו שוב הוריד ל-12. תום מעיין שעלה מהספסל וכיילב אגאדה ותום מעיין בשתי שלשות וספנסר וייס עם שלוש קליעות עונשים מוצלחות קבעו 26:47 מדהים ארבע דקות למחצית. תום מעיין המשיך עם המטווח וקבע כבר 30:53 שתי דקות וחצי למחצית. כריס דאו צימק אבל המחצית הראשונה הסתיימה ב-36:55 מדהים לבאר שבע.
2 צפייה בגלריה
תום מעיין. עלה נהדר מהספסל
תום מעיין. עלה נהדר מהספסל
תום מעיין. עלה נהדר מהספסל
(צילום: אדריאן הרבשטיין, מינהלת הליגה)
אבי בן שימול ודונטה סמית' עם שתי שלשות רצופות צימקו את ההפרש ל-13 בלבד בפתיחת הרבע השלישי, אבל ריצה של 0:17 של האדומים בהנהגת אריק גריפין, כיילב אגאדה ואמיר בל הגדילו את ההפרש ל-28, 42:70 חמש דקות לסיום הרבע. כיילב אגאדה עם קליעות עונשין מדויקות סגרו 30 הפרש מהדהד ו-50:78 בסיום הרבע השלישי.
טראוויס ווריק פתח את הרבע האחרון בשלשה ועשר הדקות האחרונות הפכו לגארבג' טיים של ממש. ווריק המשיך לצלוף מעבר לקשת ויחד עם עמית זיס קבעו 36 הפרש לאדומים, 55:91. אריק גריפין הביא את באר שבע ל-100 נקודות ול-41 הפרש שלוש דקות לסיום. בסיום: ניצחון ענק לאדומים, 61:102 ששברו את הפרש השיא שלהם בליגת העל.
קלעו לבאר שבע: כיילב אגאדה 28 נקודות (10 ריבאונדים, 8 אסיסטים), אריק גריפין 22 נקודות, טראוויס ווריק 20 נקודות.
ביום רביעי (19:25) תפגוש הפועל באר שבע בהיכל הקונכיה את מכבי ראשון לציון בפעם השלישית תוך חודש ותנסה לגבור עליה לראשונה אחרי שני הפסדים במסגרת הליגה הבלקנית.