בהפועל באר שבע יצאו מחויכים מאוזן לאוזן אתמול (שני) לאחר הניצחון על מכבי ת"א. הקבוצה של אליניב ברדה אומנם לא הציגה את אחד ממשחקי העונה, אבל השגת ניצחון תוך הפגנת עליונות מול המועמדת הבכירה לתואר האליפות, תוך נטרול כמעט מושלם של החלק הקדמי של הצהובים, הפכו את הניצחון למשמעותי אף יותר עבור האדומים.
3 צפייה בגלריה
אנטוניו ספר חוגג את השער מול ת"א
אנטוניו ספר חוגג את השער מול ת"א
אנטוניו ספר חוגג את השער מול ת"א
(צילום: דניאל כהן)

אנטוניו ספר, שנכנס במחצית על חשבון גיא בדש שנפצע, כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-80. הקרן שהובילה לפנדל לא הייתה צריכה להיות אבל אין מי שמתלונן בבאר שבע. "נכון שלא הייתה קרן, אבל אפשר להגיד שהניצחון הזה עשה סוג של צדק עם מהלך המשחק במחצית השנייה".
"לא שיחקנו העונה בשיטה הזו. החיסורים של חלק מהשחקנים גרמו לנו לחשוב שזו הדרך הנכונה לשחק", אמר אליניב ברדה בסיום המשחק, "עבדנו על המערך הזה ביומיים-שלושה האחרונים וחפרנו לשחקנים מה אנחנו רוצים לעשות מבחינה טקטית. כל אחד ידע את המקום שלו ונדרשה לזה משמעת טקטית גבוהה. ההפסד נגד בני ריינה עדיין יושב לי בראש", הודה ברדה, "והיום היינו חייבים לתקן את התוצאה הלא טובה. אנחנו עם שש נקודות מתוך תשע בפלייאוף".

3 צפייה בגלריה
רועי גורדנה נאבק בשחקני מכבי
רועי גורדנה נאבק בשחקני מכבי
רועי גורדנה נאבק בשחקני מכבי
(צילום: דניאל כהן)

רועי גורדנה, שבתקופה האחרונה הייתה נסיגה ביכולתו, רשם משחק מצוין במרכז השדה וסיפר על המטרות עד לסיום העונה מבחינתו. "אנחנו צריכים המשכיות ורצף טוב עד הסוף", אמר הקשר, "יש משחקים שבהם צריך לסבול, ובמיוחד נגד מכבי ת"א ומכבי חיפה. נצטרך לנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם, לצאת למתפרצות ולהיות יותר אמיצים כשהכדור בשליטה שלנו".

קראו גם:

מי שקיבל הרבה מאוד מחמאות היה אור דדיה. שחקן הבית, שלא מרבה לקבל דקות, קיבל את חולצת ההרכב על חשבונו של אנדרה פוקו והציג משחק טוב מאוד ונטרול מוחלט של מילסון ממכבי ת"א. "אנדרה היה אמור לפתוח, אבל הוא איחר לאסיפה הקבוצתית היום ולכן הוצא מההרכב", סיפר ברדה על מה שקרה מאחורי הקלעים, "אור לקח את ההזדמנות ועשה משחק מצוין. הוא מתאמן טוב ויצטרך לקחת כל הזדמנות שיש לו בשתי ידיים".

ילד עם אבוקות


ובצד הפחות משמח של המשחק: עודד בר-מאיר מדווח כי ארבעה אוהדים נעצרו אמש לחקירה במתחם אצטדיון טרנר במסגרת היערכות המשטרה, בחשד להחזקה ושימוש באמצעים פירוטכניים אסורים.

3 צפייה בגלריה
האבוקות שנתפסו
האבוקות שנתפסו
האבוקות שנתפסו
(צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת בידוק שנערך במתחם האצטדיון נתפסו ברשותו של ילד כבן 11 שתי אבוקות. קרוב משפחתו נעצר בחשד ששידל את הילד לבצע את המעשה.
לכלל העצורים התקיים אמש שימוע בפני קצין משטרה, שהחליט על הרחקתם המיידית למשך 60 יום ממגרשי הכדורגל.