מיד לאחר הניצחון 0:2 נגד מכבי פתח תקווה, שקירב את הקבוצה באופן משמעותי לאירופה, התפנו בהפועל באר שבע לטפל בתקרית המכוערת בין שגיב יחזקאל לז'וסוואה אתמול (רביעי), בבית האדום, מספר שעות לפני המשחק, שבעקבותיה הושעו שני השחקנים מהסגל באופן מיידי.
קראו גם:
לאחר המשחק, בשעת לילה מאוחרת, נוצר קשר קשר עם סוכנו של הכוכב הפורטוגלי. מטרת השיחה הייתה הכנת הקרקע לקראת פרידה באופן מיידי מהשחקן. זאת כמובן בהתאם לחוזהו של ז'וסוואה הכולל סעיפי שחרור במקרי עבירות אלימות עתידיות. הסעיפים הוכנסו לחוזה לאחר התקרית עם עמית ביטון.
2 צפייה בגלריה
ז'וסוואה. טוען שלא ירק על אבי ריקן
ז'וסוואה. טוען שלא ירק על אבי ריקן
ז'וסוואה. אירוע רודף אירוע
(צילום: הרצל יוסף)
למרות שאתמול בלילה כל הגורמים הבכירים במועדון, בפן המקצועי והמנהלתי, גמרו בדעתם כי אין מנוס מהפרידה, לעולם אל תאמר 'לעולם'. השחקן הביע את רצונו להישאר במועדון, ובמהלך הלילה היו מספר פעולות תיווך ושכנוע. לכן, למרות שזו עדיין עמדת המועדון, עתידו של השחקן עדיין לא נקבע באופן סופי.
לגבי האירוע אתמול, מי שקיבל את ההחלטה על השעיית שני השחקנים היה המנכ"ל אסי רחמים, שבקרוב יסיים את תפקידו. רחמים, ששהה באצטדיון טוטו-טרנר בעת האירוע, עודכן בטלפון על ידי המנכ"ל החדש, גיא פרימור, על האירועים.
2 צפייה בגלריה
אסי רחמים (מימין) וגיא פרימור. זה שבא וזה שהולך
אסי רחמים (מימין) וגיא פרימור. זה שבא וזה שהולך
אסי רחמים (מימין) וגיא פרימור. רחמים קיבל את ההחלטה ועדכן את אלונה באירועים
(צילום: הרצל יוסף)
רחמים הגיע במהירות לבית האדום וקיבל את ההחלטה לשלוח את השחקנים לביתם. לאחר מכן, הודיע על כך לאלונה, שהייתה בדרך לאצטדיון, והיא מצידה גיבתה את קביעת המנכ"ל.
פורסם לראשונה: 09:27, 27.05.21