עם שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות שקטעו את פתיחת העונה המצוינת שלה יצאה הערב (חמישי) הפועל באר שבע בכדורסל למשחק חוץ קשה מול הפועל אילת. כיילב אגאדה הפצוע המשיך להיעדר והקבוצה רשמה לראשונה את הרכש החדש דומיניק ווטרס שחתם על חוזה זמני לאחר שהגיע מעירוני נהריה.
2 צפייה בגלריה
אריק גריפין (מימין) מול ג'ו רגלנד. ב"ש ממשיכה לצלול
אריק גריפין (מימין) מול ג'ו רגלנד. ב"ש ממשיכה לצלול
אריק גריפין (מימין) מול קייסי פראת'ר. ב"ש ממשיכה לצלול
(צילום: רז גליל, מנהלת הליגה)
המאמן רמי הדר פתח בחמישייה עם אמיר בל, ספנסר וייס, טראוויס ווריק, אריק גריפין וג'יימס בנקס. אמיר בל המשיך את היכולת המצוינת מהגביע, קלע את כל שבע הנקודות הראשונות של קבוצתו, אבל שלשה של ג'ו רגלנד הפכה את המומנטום, קייסי פראת'ר וצוף בן משה הובילו ריצה מקומית עד ליתרון 12:19. דומיניק ווטרס קלע שלשה ראשונה באדום אבל ארבע נקודות רצופות של ג'ו רגלנד קבעו את תוצאת הרבע הראשון, 17:23 להפועל אילת.
קראו גם:
האלי הופ של ג'ו רגלנד וג'וש ניבו פתח את הרבע השני וקייסי פראת'ר הנהדר הגדיל לעשר הפרש, 20:30. ספנסר וייס עם שתי שלשות מהירות ועוד אחת של אמיר בל צימקו את הפער יחד עם שלשה נוספת של טראוויס ווריק. אריק גריפין וקייסי פראת'ר קלעו מהקו ושלשה של ספנסר וייס סגרה את המחצית בפיגור נקודה בלבד של באר שבע, 38:37.
ג'ו רגלנד וג'וש ניבו פתחו טוב את המחצית השנייה אבל שתי שלשות של דומיניק ווטרס ואריק גריפין קבעו שוויון 43:43. בן קרטר וצוף בן משה היו שם כדי לא לתת לבאר שבע להפוך את התוצאה ושלשה של בן קרטר שוב פתחה פער דו-ספרתי, 46:56 לאילת בדרך לריצת 0:10. דומיניק ווטרס צימק אבל רמי הדר ספג עבירה טכנית כשקייסי פראת'ר ויהונתן שולדבאנד מגדילים את ההפרש. אמיר בל קלע כדי לסיים את הרבע השלישי בפיגור תשע נקודות, 64:55.
2 צפייה בגלריה
דומיניק ווטרס. בכורה באדום
דומיניק ווטרס. בכורה באדום
דומיניק ווטרס. בכורה באדום
(צילום: רז גליל, מנהלת הליגה)
שבע נקודות מהירות של אריק גריפין בתחילת הרבע הרביעי שוב צימקו את ההפרש, אבל בן קרטר וקייסי פראת'ר שוב היו שם בדרך ל-62:68 למארחת. שלשה של מרקל בראון ודאנק של ג'וש ניבו סגרו ריצת 0:11 למארחת שסגרה סיפור. בסיום: 72:85 לאילת ובאר שבע רושמת הפסד רביעי ברציפות.
קלעו לבאר שבע: אמיר בל 19 נקודות (5 אסיסטים), אריק גריפין (14 ריבאונדים) וספנסר וייס (8 ריבאונדים) 18 נקודות כ"א, דומיניק ווטרס 10 נקודות.
המשחק שהיה אמור להתקיים ביום ראשון בהיכל הקונכיה נגד בני הרצליה נדחה בשבוע והמשחק הבא של הפועל באר שבע יהיה ביום רביעי הבא (30.12, 20:35) ברוממה מול העולה החדשה, הפועל חיפה.
פורסם לראשונה: 22:07, 24.12.20