הפועל באר שבע בכדורסל ספגה בשבוע שעבר שני הפסדי ליגה ברציפות, אבל הערב (ראשון) היא התארחה בבית מכבי אצל מכבי ראשון לציון במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. הרכש החדש דומיניק ווטרס שהגיע כגיבוי לכיילב אגאדה הפצוע לא נרשם למשחק הזה ורמי הדר פתח בחמישייה עם אמיר בל, ספנסר וייס, טראוויס ווריק, אריק גריפין וג'יימס בנקס.
3 צפייה בגלריה
רמי הדר. יצליח להגיע לפלייאוף?
רמי הדר. יצליח להגיע לפלייאוף?
רמי הדר. רוצה לעבור שלב בגביע
(הרצל יוסף)
אייזיה טיילור פתח את המשחק היטב והעלה את המארחת ל-4:9 אחרי שלוש דקות של משחק, אבל אמיר בל שפתח נהדר הפך את התוצאה חמש דקות לסיום הרבע הראשון וקבע 11:12. דריל מונרו ואמיר בל העבירו את היתרון מצד לצד עד שאקיל מיצ'ל קבע 17:21. כריסטיאן קנינגהאם ואריק גריפין הפכו את התוצאה אבל ג'וזף לואיס קלע וקבע 26:27 לבאר שבע בסיום הרבע הראשון.
קראו גם:
הנדנדה נמשכה בתחילת הרבע השני כשנמרוד טישמן החזיר את היתרון למארחת, אבל שלשה של ספנסר וייס ונקודות של אמיר בל קבעו ריצה של 0:7 בדרך ל-31:36 לבאר שבע ואמיר בל הנהדר קבע 33:39 לבאר שבע חמש דקות למחצית. אייזיה טיילור ונועם דברת סגרו ריצה של 0:8 למקומיים שקבעו מהפך נוסף, 42:43. ג'וזף לואיס וטראוויס ווריק החליפו שלשות ולואיס בקליעות עונשין סגר את המחצית הראשונה ביתרון נקודה, 47:48 לראשון לציון.
3 צפייה בגלריה
ספנסר וייס. הקבוצה שלו פיגרה במחצית
ספנסר וייס. הקבוצה שלו פיגרה במחצית
ספנסר וייס. הקבוצה שלו פיגרה במחצית
(צילום: הרצל יוסף)
ג'יימס בנקס החזיר את היתרון לבאר שבע אבל אקיל מיצ'ל קבע שוב מהפך. אריק גריפין וג'וזף לואיס צלפו שלשות בדרך לשוויון 54:54 שבע דקות לסיום הרבע השלישי. גולן גוט עם חמש נקודות רצופות, אייזיה טיילור ואקיל מיצ'ל סגרו ריצה של 0:13 למארחת בדרך ל-56:69 עד שספנסר וייס קלע שלשה וקבע 59:69 לראשון לציון בסיום הרבע השלישי.
כריסטיאן קנינגהאם וטראוויס ווריק פתחו נהדר את הרבע הרביעי וצימקו ל-69:64. אייזיה טיילור התעורר עם שלשה, אבל ספנסר וייס הגיב בצד השני. דריל מונרו קבע 69:76 שש דקות לסיום ואקיל מיצ'ל שוב סידר יתרון דו ספרתי למארחת. אמיר בל וספנסר וייס קלעו שתי שלשות וצימקו ל-79:75 שאילצו את גיא גודס לקחת פסק זמן.
3 צפייה בגלריה
אמיר בל (מימין). באר שבע הובילה במחצית
אמיר בל (מימין). באר שבע הובילה במחצית
אמיר בל (מימין). הוביל את הקלעים של באר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
תום מעיין קלע שלשה שצימקה ל-81:78 שתי דקות לסיום המשחק ואריק גריפין השלים שתי קליעות עונשין כשהוריד לנקודה בלבד. דריל מונרו עם שתי נקודות קבע 80:83, טראוויס ווריק וספנסר וייס איבדו את הראש, אקיל מיצ'ל קלע שתי נקודו, דריל מונרו ונועם דוברת הוסיפו נקודות מהקו וסגרו את הסיפור. בסיום: 80:87 לראשון לציון ובאר שבע מסיימת את דרכה בגביע.
קלעו לבאר שבע: אמיר בל 25 נקודות, ספנסר וייס 24 נקודות (9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), אריק גריפין 12 נקודות (9 ריבאונדים). ביום חמישי (19:00) תחזור באר שבע לליגה כשתתארח אצל הפועל אילת.