הפועל באר שבע תנסה ביום ראשון (2.1, 20:15) לפתוח את שנת 2022 ברגל ימין ולהגדיל את הפער ממכבי חיפה, שבמקום השני, לחמש נקודות. הירוקים יפגשו את מכבי תל אביב ביום שני, ובבאר שבע ישמחו מאוד לתוצאה שתגדיל את הפער מהחניכים של ברק בכר ליותר ממשחק.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי. אנורתוזיס קבוצה טובה יותר מהפולנים
רוני לוי. אנורתוזיס קבוצה טובה יותר מהפולנים
רוני לוי. מרוכז בקבוצה שלו ולא ביריבות
(צילום: דניאל כהן)
אבל עד שזה יקרה, בבאר שבע יצטרכו לעבור משוכה לא קלה בדמות בני סכנין. השחקנים של שרון מימר רוצים למחוק את התבוסה 6:0 למכבי חיפה במחזור האחרון ולהחזיר את הצבע ללחיים של האוהדים.
קראו גם:
לפני כשעה קלה הגיעו מאמן והשחקן הקבוצה, רוני לוי ושגיב יחזקאל, למסיבת העיתונאים באצטדיון טוטו טרנר לקראת המשחק. "בני סכנין קבוצה חזקה וקשה", אמר המאמן בפתיחת דבריו. "נעשה את הכל כדי לנצח במשחק ובטח שזה נעשה לעיניי הקהל שלנו, באצטדיון שלנו".
"אני לא חושב שהתוצאה של בני סכנין במשחק הקודם משקפת את היכולת של הקבוצה עד עכשיו בעונה", הוסיף לוי. "אני מניח שדווקא התוצאה במשחק הקודם תגרום להם לבוא עוד יותר מרוכזים נגדנו. אנחנו מכבדים את בני סכנין, אבל מרוכזים בעצמנו ובמטרות שלנו".
3 צפייה בגלריה
מיגל ויטור חוגג. שער שני בשני המשחקים האחרונים לבלם המצטיין
מיגל ויטור חוגג. שער שני בשני המשחקים האחרונים לבלם המצטיין
באר שבע חוגגים. האדומים ירצו להמשיך בריצה הנהדרת שלהם גם במחזור הקרוב
(צילום: הרצל יוסף)
לוי נשאל במהלך מסיבת העיתונאים על ההצעה שהייתה (או לא) מהליגה הרומנית. "אני לא אחראי על פרסומים", אמר המאמן. "אני מתרכז במטרות של הפועל באר שבע". לוי גם התייחס להצעה שהגיעה לרמזי ספורי מהליגה בדובאי. "אנחנו גאים ששחקנים שלנו מגלים יכולת טובה ובעקבות היכולת יש ביקוש. לכל דבר יש זמן ורמזי עושה הכל להצלחת הקבוצה".
שגיב יחזקאל, כאמור, שחזר לסגל הקבוצה במשחקים האחרונים התראיין אף הוא במסיבת העיתונאים. "אני אוהב להראות את הדברים הטובים שבי על הדשא ופחות אוהב לדבר על עצמי", אמר יחזקאל ביחס לעבודה שהוא לא מרבה להתראיין. "מבחינתי, הדשא זה המקום לדבר בו".
3 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל. שני בישולים ויכולת טובה על הדשא
שגיב יחזקאל. שני בישולים ויכולת טובה על הדשא
שגיב יחזקאל. "אני מעדיף לדבר על הדשא"
(צילום: הפועל באר שבע)
"התחלתי את העונה כמו שצריך ונפצעתי לתקופה ארוכה", שיתף יחזקאל. "יש תחרות חזקה וחדר הלבשה טוב עם שחקנים טובים. תחרות זה חלק מהכדורגל ואני שמח. אנחנו עובדים קשה מאימון לאימון, רוצים לבוא לסכנין, לנצח ולהמשיך במומנטום הטוב שלנו".