פתחו ברגל ימין: הרבה לחץ השתחרר אמש (יום ב') בהפועל באר שבע אחרי הניצחון במחזור הפתיחה של העונה 1-0 מול קריית שמונה משער של זאהי אחמד.
2 צפייה בגלריה
זאהי אחמד. ינסה להשתלב בסגל
זאהי אחמד. ינסה להשתלב בסגל
זאהי אחמד
(צילום: הפועל "ויקטורי" באר שבע)
זה לא סוד שהתוצאות האחרונות והיכולת הלא טובה שהפגינה הקבוצה במשחקים האחרונים הכניסו את כל המערכת ללחץ. אבל בחסות הגרלה טובה ויריבה נוחה על הנייר הושג הניצחון, שכל כך היה חסר להפועל באר שבע כדי להרגיע את הרוחות.
המאמן רן קוז'וך אמר אחרי המשחק: "היה לחץ גדול, שהרווחנו ביושר, לא פתחנו את העונה בארץ ובאירופה טוב. זה לא נעים להגיע למשחק פתיחת עונה כשכל המערכת מסביבך לחוצה, אבל אני והשחקנים צריכים לדעת להתמודד עם לחץ ואני חושב שעשינו את זה בצורה טובה".

2 צפייה בגלריה
רן קוז'וך
רן קוז'וך
רן קוז'וך
(צילום: עוז מועלם)

באשר למשחק הוסיף המאמן ואמר: "היה חשוב לפתוח את העונה עם ניצחון, אבל מה שהצגנו על כר הדשא זה רחוק ממה שאני רוצה ומצפה לו. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהמשיך להשתפר".

קראו גם:

בקבוצה מתכוונים הבוקר לברר את מצב הפציעות של שני הקשרים רועי גורדנה ושי אליאס, שנטשו אתמול את כר הדשא מחמת פציעות. גורדנה ספג מכה בברך וכנראה לא מדובר בפציעה קשה במיוחד, ואילו שי אליאס החזיק את שריר המפשעה.
ההערכה היא שהשניים יתקשו לחזור למשחק הקרוב ביום ראשון מול בני סכנין, אבל תומר יוספי שנעדר אתמול מהמשחק אמר אתמול שהוא מאמין שיוכל להשתתף במשחק הקרוב מול בני סכנין בראשון בטוטו טרנר.
יוספי, על אזרחי, הלך אתמול לכיוון הקהל שקרא בשמו וקיבל הרבה קריאות עידוד שלבטח יסייעו לו להחלים עוד יותר מהר ואולי גם להציג משחק טוב מול בני סכנין.