הפועל באר-שבע/דימונה ממשיכה להתרסק. אחרי תבוסה 103:80 בחמישי שעבר להפועל חולון ספגו האדומים אמש (ראשון) עוד הפסד כואב ומעורר דאגה: 92:72 לעירוני קריית אתא.
1 צפייה בגלריה
שמיר עם שחקניו. מודע לבעיית איבודי הכדור
שמיר עם שחקניו. מודע לבעיית איבודי הכדור
שמיר עם שחקניו. מודע לבעיית איבודי הכדור
(צילום: הרצל יוסף)
בשני המשחקים שומרת הקבוצה של יואב שמיר על עקביות שלילית: איבודי כדור, משחק לא טוב בצבע, ופיגור דו ספרתי כבר ברבע השני.
אחרי חמישה מחזורים לבאר-שבע מאזן דל של 4:1, והקבוצה שקועה עמוק בתחתית. גם בעונה שעברה אחרי חמישה משחקים המאזן עמד על ניצחון בודד, אבל עם הזמן הקבוצה השתפרה והגיעה לפלייאוף.
קראו גם:
ניכר היטב שלבאר שבע חסר רכז איכותי. רועי פריצקי, שקיבל את המושכות מתחילת העונה, מתקשה לעמוד במעמסה, נטע סגל לא מצליח להרים את הקבוצה כשהוא עולה מהספסל, וגרנט שרפילד הוא יותר מוביל כדור שני ולא זה שאמור לנהל את המשחק.
הקושי לנהל משחק מוביל לאיבודי כדורים רבים. מול חולון המספר עמד על 20, ומול קריית אתא זה הלך וגדל ל- 24.
קריית אתא אמרה תודה רבה על המתנות שקיבלה, והשיגה 32 נקודות מאותם איבודים של באר שבע.
יואב שמיר מודע לבעיה הזו, והתייחס אליה בראיון לערוץ הספורט בסיום המשחק: "אנחנו מאבדים המון כדורים. האיבודים האלה מתורגמנים מיד לסל מאוד קלים של הקבוצה היריבה. זו בעיה שרצה איתנו מתחילת העונה. צריך לעבוד על זה ולשפר את העניין".
אחרי פתיחה צמודה במשחק אתמול העבירה קריית אתא הילוך באמצע הרבע הראשון, שהסתיים ביתרון 20:27 למארחים.
שלוש שלשות רצופות (פריצקי, סגל וציפר) החזירו את באר-שבע לתמונה, אבל המארחים פתחו במהירות פער דו ספרתי בדרך ליתרון 35:49 עם הירידה למחצית.
ברבע השלישי ההתלהבות של קריית אתא מול חוסר האונים של באר-שבע הובילו את המארחים ליתרון שיא: 43:72. באר-שבע הצליחה לייצר כמה עצירות, ולצמק עד סוף הרבע: 73:50.
ברבע הרביעי קריית אתא שמרה על פער מבטיח של 20 נקודות פלוס. בשלהי המשחק שני המאמנים שיתפו את כל שחקני הספסל. בבאר-שבע בלט יואב ויטלם שדייק בשתי זריקות מתוך שתיים מחות לקשת בדרך לשמונה נקודות. בסיום ניצחון משכנע ומרשים 72:92 לקריית אתא.
קלעו לבאר-שבע: איגור קולשוב וגרנט שרפילד - 13 נקודות כל אחד, רועי פריצקי וג'קינן גאנט - 12 כ"א, יואב ויטלם- 8, איירה לוי וגלעד לוי - 4 כ"א, נטע סגל ורון ציפר - 3 כ"א. חואקין שוכמן לא קלע.
"למעט שש שבע דקות ברבע הראשון ששיחקנו טוב ובקצב שאנחנו רוצים, לא היינו אגרסיביים", אמר יואב שמיר בסיום המשחק. "אנחנו עושים דברים טובים באימונים וצריכים להביא את זה למשחק. כרגע אותי הכי מטריד זה שנוצר במהלך המשחקים כדור שלג שמתגלגל, ואנחנו לא יכולים לעצור אותו. על זה צריך לתת את הדעת".
ביום חמישי תארח באר שבע בהיכל ה"קונכייה" (18:30) את הפועל אילת, שבמאזנה ניצחון בודד ושלושה הפסדים.