משחקה של הפועל באר-שבע מול מכבי ראשון-לציון במסגרת ליגת העל בכדורסל, שהיה אמור להיערך בשבוע שעבר ונדחה בגלל שחלק משחקני ראשון-לציון נמצאו חיוביים לקורונה - ייערך בחמישי הקרוב (19:00) באולם בית מכבי בראשון-לציון.
2 צפייה בגלריה
גילינסקי (מימין). מרוצה מהמעבר
גילינסקי (מימין). מרוצה מהמעבר
גילינסקי (מימין). מרוצה מהמעבר
(צילום: הרצל יוסף)
מדובר במשחק תחתית חשוב לשתי הקבוצות. באר-שבע במקום ה-11 ולפני האחרון בטבלה עם מאזן של 8:4 ואילו ראשון-לציון במקום ה-12 והאחרון עם מאזן של 10:2.
קראו גם:
מועדון הפועל באר-שבע הודיע אתמול (ראשון) כי מחיר כרטיס למשחק יעמוד על 25 שקלים, ולרשות האוהדים תעמוד הסעה למשחק ,שתצא ביום חמישי בשעה 17:00 מהחנייה של היכל "הקונכייה" ללא תוספת תשלום בהרשמה מראש. ההרשמה להסעה פתוחה עד יום שלישי בשעה 20:00.
2 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש וראשל"צ במשחק בסיבוב הקודם
שחקני ב"ש וראשל"צ במשחק בסיבוב הקודם
שחקני ב"ש וראשל"צ במשחק בסיבוב הקודם
(צילום: הרצל יוסף)
הגארד גל גילינסקי עזב את הקבוצה ועבר להפועל תל-אביב. מעברו נסגר במוצאי שבת ואתמול (ראשון) בבוקר הוא כבר ערך אימון בכורה בקבוצתו החדשה.
"אני די מרוצה מהמהלך כי זו התקדמות מבחינתי האישית", אמר גילינסקי לאחר אימון הבכורה בתל-אביב.
"בשל הקורונה, הפציעות והסגל הקצר, ראינו חשיבות גדולה בעיבוי הסגל ואני בטוח שגל יסייע לנו בהמשך הדרך", אמר מאמן הפועל תל-אביב דני פרנקו על הצטרפותו של גילינסקי.
גילינסקי (26) החל לשחק בהפועל מיתר, ומשם עבר לשחק במחלקות הנוער של הפועל חולון ומכבי תל-אביב. בשנים האחרונות שיחק בליגה הלאומית בקבוצות כמו יבנה, עירוני רמת-גן, גליל עליון ורמת-השרון
בעונת 20/21 עשה את המעבר לליגת העל כשהצטרף לעירוני נהריה, והשיג ממוצעים של 5.5 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-18 דקות בממוצע למשחק. גילינסקי היה בעונה שעברה מהמועמדים לתואר תגלית העונה למרות שנהריה ירדה ליגה.
המספרים המרשימים שלו עשו רושם על הפועל באר-שבע ובקיץ האחרון הוא הצטרף לקבוצה. אתמול, כאמור, הוא נפרד מבאר-שבע.