שעות אחדות אחרי שחתם על חוזה בהפועל באר שבע, הוטס החלוץ הקמרוני פול ארנולד גריטה לצ'כיה והצטרף לחבריו החדשים שמתכוננים למשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי של הקונפרנס ליג הערב, 19:00 שעון ישראל, מול מלאדה בולסלב.
2 צפייה בגלריה
פול ארנולד גריטה
פול ארנולד גריטה
פול ארנולד גריטה
(צילום: הפועל באר שבע)

בהנהלת המועדון החליטו לרשום את הקמרוני לצמד המשחקים מול הצ'כים אבל ההערכה היא שגריטה ישולב רק במשחק ביום חמישי הבא. לעומת זאת הזר החדש הנוסף, שהצטרף לקבוצה, קינגס קנגאווה מזמביה, צפוי להשתלב במשחק הערב ולערוך פרימיירה בקבוצה החדשה.

2 צפייה בגלריה
קינגס קנגאווה
קינגס קנגאווה
קינגס קנגאווה
(צילום: הפועל באר שבע)

הקבוצה ערכה אתמול אימון מסכם במגרש עליו יערך הערב המשחק. בדיוק כמו בשבוע שעבר בבולגריה גם אתמול בצ'כיה הכתבים המקומיים לא הגיעו ולכן מסיבת העיתונאים של באר שבע בוטלה.
בסרטון שהפיץ המועדון, אמר המאמן רן קוז'וך: "אנחנו נמצאים בתקופה לא רגילה, ואני סבור שהצעד שעשה המועדון בכך שהקדים את הטיסה עבורנו אמור לסייע לנו לקראת המשחק מאחר והיה לנו יום נוסף להתכונן כאן בצ'כיה.
"בסך הכל מצפה לנו יריבה קשה במשחק לא פשוט אבל אני מעריך שאם נעשה את העבודה בצורה טובה נוכל לעשות תוצאה טובה".

קראו גם:

בהמשך לדבריו של המאמן ולנוכח המצב במדינה, עדיין לא ברור אם השחקנים יחזרו לארץ הלילה אחרי המשחק כמקובל אחרי משחקים בחו"ל, או שישארו באירופה ויתכוננו למשחק הגומלין בחמישי הבא שייערך בבולגריה מול הצ'כים. ההחלטות בעניין אם ומתי הקבוצה תחזור ארצה יתקבלו במהלך הימים הקרובים.
כפי שהתרגלנו במשחקים האחרונים, קוז'וך ממעט לבצע שינויים בהרכב ונשאר נאמן לצוות הקבוע שלו. זאת הסיבה שככל הנראה מרציאנו ימשיך בין הקורות, למרות שהשוער הראשון בהיררכיה של הקבוצה אליאסי הצטרף בשבוע שעבר לקבוצה. גיא בדש נפצע אתמול באימון בקרסול ואם לא יצליח להיות כשיר ישחק במקומו הקולומביאני דיינר קיניונס.