בעקבות הליקויים בגג של אצטדיון 'טוטו-טרנר' שמונעים מהפועל באר שבע לקיים את משחקיה הביתיים באצטדיון העירוני, בהנהלת הקבוצה החליטו לארח את המפגשים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית (אם יהיו כאלה) באצטדיון המושבה בפתח תקווה.
כזכור, מחזיקת הגביע תארח את משחקיה במסגרת הליגה באצטדיון טדי בירושלים אותו היא רשמה למגרש החלופי שלה, וזאת בשל העובדה שאצטדיון המושבה תפוס על ידי לא מעט קבוצות בסופי שבוע בעוד שבימי חמישי הוא פנוי.
1 צפייה בגלריה
(בן שהר מול פלורה טאלין. יעד חדש. צילום: אורן אהרוני)
עוד היום, הוציאה העירייה הודעה אודות שיפוץ גג האיצטדיון: "על פניו נראה, כי יהיה צורך בפירוק הגג והקמתו מחדש. עם זאת, נבחנת גם החלופה של תיקון הליקויים ללא החלפת הגג. המשמעויות הכספיות של החלופות השונות ולוחות הזמנים לביצוען יוגשו לעירייה בימים הקרובים.
"כיוון שאנו מבינים את חשיבות קיומם של משחקי הקבוצה במגרש הביתי, ביקשנו מצוות המהנדסים לבחון במקביל גם את האפשרות לפתרון ביניים, שיאפשר לקבוצה לשחק ללא קהל (שכן על פניו נראה, שבשל הקורונה יתקיימו המשחקים בתקופה הקרובה בכל מקרה ללא קהל) בהקדם האפשרי".
החלוץ בן שהר, מלך השערים של הקבוצה בעונה האחרונה, ימריא ביום שלישי הקרוב לבדיקות רפואיות לפני חתימה באפועל ניקוסיה. שהר בן ה-30 סיכם בקבוצה מהאי השכן לשנתיים הקרובות והוא יעבור בהשאלה מהפועל באר שבע.
בתוך כך, מאמן השוערים גיל בן נחום יצטרף לצוות המקצועי ויחליף את גיא ויזינגר שעבר למכבי חיפה יחד עם מאמן הכושר דרור שמשון. מיכאל ברוש יהיה מאמן הכושר הראשי של האדומים ששוקלים לצרף לצידו איש מקצוע נוסף.