למעלה מחודש מאז שעיריית באר שבע הודיעה על הליקויים בגג של אצטדיון 'טוטו-טרנר' שעדיין מונעים מהפועל באר שבע לקיים פעילות במגרשה הביתי ושום דבר לא נעשה. ל"מיינט באר שבע" נודע כי הקונסטרוקטור שהיה אמור להתחיל בעבודות ולהגיש דו"ח לעיריית באר שבע על הנזקים כלל לא התחיל את עבודתו.
1 צפייה בגלריה
(רוביק דנילוביץ'. העבודות עדיין לא החלו. צילום: שי שמואלי)
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' אמנם סיפר לאנשי המועדון בשבוע שעבר שהעירייה ממתינה לקבל דו"ח מהקונסטרוקטור לבדוק את הגג, אך תחילת העבודות על הממצאים של הדו"ח התעכבה ועדיין לא הושגו סיכומים כספיים עם אותו יועץ. במועדון מקווים לבשורות חיוביות על מנת לחזור ולשחק באצטדיון כיוון שמשחקי הליגה ייפתחו ב-29.8 וככל הנראה הפועל באר שבע תצטרך לנדוד לאצטדיון טדי בירושלים.
בתסריט כזה הנזקים הכספיים של המועדון צפויים להיות גדולים יותר גם אם יחזרו לשחק עם קהל, ובקבוצה מקווים לקבל בשורות חיוביות מעירייה בימים הקרובים.
מעיריית באר שבע נמסר בתגובה: "לאור העובדה שמדובר בבדיקה מורכבת שלממצאיה יש השלכות, הן לעניין מועד פתיחת האצטדיון לשימוש והן לעניין עלויות תיקון הליקויים מקיימת העירייה בימים אלו בדיקות מול גורמי המקצוע הרלוונטיים המומחים בתחום. לאחר שיעבירו גורמי המקצוע את חוות דעתם המקצועית לגבי מהות הליקויים, אופן הטיפול בהם וזהות המבצעים, ניתן יהיה להודיע על תחילת העבודות".