לפני כחודש פורסם לראשונה במיינט באר שבע על הליקויים בגג אצטדיון 'טוטו-טרנר' שעליהם עבדו בתקופה האחרונה. הנהלת האצטדיון קיבלה אישור זמני לקיים במקום את המפגש בין הפועל באר שבע להפועל תל אביב, אך הליקויים לא תוקנו במלואם.
2 צפייה בגלריה
(איצטדיון טוטו טרנר באר שבע, לא יארח את המשחקים הקרובים. צילום הרצל יוסף)
מחברת 'כיוונים' נמסר היום: "בהמשך לבדיקות אחזקה תקופתיות שגרתיות שנערכו לאחרונה באצטדיון על ידי החברה הכלכלית, התברר כי ישנם, כנראה, ליקויים בגג האצטדיון. על מנת לעמוד על המשמעות של ליקויים אלה ודרכי הפעולה לתיקונם, נשכרו שירותיה של חברה מומחית בעלת שם בתחום, שנתבקשה לבצע סקר מקיף לקבלת תמונת מצב של גג האצטדיון".
עוד נמסר כי: "המסקנות העולות מהסקר הינן, כי ישנם ליקויים לא מעטים בגג האצטדיון המחייבים היערכות שתאפשר ביצוע התיקון בלוחות זמנים הקצרים ביותר, ככל הניתן. בהתאם למסקנות הסקר ובעיקר, למען הזהירות והצורך לשמור על בטיחות ושלום ציבור המשתמשים באצטדיון, הוחלט על הפסקת השימוש באצטדיון עד לתיקון כלל הליקויים ו/או עד לתיקון שיאפשר שימוש במתקן ללא כל סיכון למשתמשים בו. בימים הקרובים, לאחר שיובהרו הליקויים ודרכי הפעולה לתיקונם, יגובש מתווה הפעולה ולוחות הזמנים הצפויים עד למתן אישור להפעלת האצטדיון".
2 צפייה בגלריה
(טוטו טרנר ריק. צילום: עוז מועלם)
המשמעות המיידית היא שהמשחקים הקרובים של הפועל באר שבע בשבת (20:30) מול מכבי חיפה וביום שלישי הבא מול בית"ר ירושלים יתקיימו באצטדיון ה-י"א באשדוד.
פורסם לראשונה: 12:55, 17.06.20