הפועל באר שבע ממשיכה לשמור על השחקנים שלה לשנים הקרובות למרות המצוקה הכלכלית הצפויה בעקבות העזיבה של הבעלים, אלונה ברקת. אחרי שמיגל ויטור וז'וסוואה פשקיירה הסכימו לקצץ כמחצית משכרם, גם הבלם שיר צדק הסכים לקיצוץ וימשיך במועדון שנתיים נוספות.
3 צפייה בגלריה
(שיר צדק. ממשיך במועדון. צילום: אורן אהרוני)
שיר צדק הגיע לבאר שבע מעירוני קריית שמונה בקיץ 2015. כבר בעונה הראשונה הוא זכה עם הקבוצה באליפות הראשונה של המועדון לאחר 40 שנות בצורת. מאז, היה חלק משמעותי בזכיית הקבוצה בתארים נוספים, המצטרפים לתארים מתקופתו בקריית שמונה. הוא הוביל את הקבוצה במשך חמש שנים והפך לדמות אהובה בקרב אוהדי הקבוצה.
בתחילת העונה נראה היה שצדק בדרך החוצה מהמועדון לאחר שנופה והתאמן עם השחקנים "המנודים", אבל המפנה הגיע לאחר שיוסי אבוקסיס החליף את ברק בכר והבלם בן ה-30 חזר להרכב והפגין יכולת טובה מאוד עד שהליגה נעצרה.
3 צפייה בגלריה
(שיר צדק, עבר תקופה קשה. ראובן שוורץ)
שיר צדק אמר לאחר הסיכום: "מהרגע הראשון אתם, אוהדי הקבוצה, תמכתם בי והרעפתם עליי אהבה מכל עבר. הכוח שאתם מעניקים לקבוצה ככלל ולכל שחקן בפרט מעצים אותנו ונותן לנו את התשוקה להמשיך במה שאנו עושים. אני שמח להמשיך בדרך שלי פה ומצפה לרגעים שנשחק בטרנר כשכולכם שוב איתנו. תקופת הקורונה שקטעה את שגרת הכדורגל הייתה קשה לכולנו ואני מקווה שנחזור במהרה לשמח אתכם".
מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, הוסיף: "אני שמח ששיר ממשיך איתנו גם בשנתיים הקרובות. הסיכום עם שיר, שחקן דומיננטי ומשמעותי בקבוצה מקדם אותנו צעד נוסף לעבר שמירה על סגל שחקנים איכותי גם בשנים הבאות".
3 צפייה בגלריה
בן ביטון (מימין) מול אמיר רוסתום.
בן ביטון (מימין) מול אמיר רוסתום.
בן ביטון (מימין) מול אמיר רוסתום. בדרך החוצה?
(אורן אהרוני)
מנגד, המגן בן ביטון לא הסכים למתווה שהוצע בפניו והוא לא צפוי להישאר בקבוצה למרות שמחזיק בחוזה. המגן ששימש בתחילת העונה כקפטן הקבוצה נופה ממשחק האימון מחר נגד מכבי נתניה ויערוך אימון בנפרד.
פורסם לראשונה: 18:06, 17.05.20