בשורות טובות להפועל באר שבע. קפטן הקבוצה, מיגל ויטור והקשר, ז'וסוואה פשקיירה סיכמו היום (חמישי) על המשך דרכם במועדון גם בעונת המשחקים הבאה. שני השחקנים הסכימו לקצץ כמחצית משכרם לעונת 2020/2021 ובמועדון קיימת הערכה רבה לשניים לאור ההבנה שגילו.
3 צפייה בגלריה
מיגל ויטור חוגג.
מיגל ויטור חוגג.
מיגל ויטור חוגג. ימשיך באדום
(עוז מועלם)
מיגל ויטור, שהצטרף לקבוצה ביוני 2016 הפך לאחד העוגנים המשמעותיים של הקבוצה ולאחרונה אף קיבל את סרט הקפטן. לאור ההערכה למיגל ולהבנה שגילה, הובטח לו כי אם יקבל הצעה גבוהה משמעותית משכרו לפני הקיצוץ, המועדון לא יעמוד בדרכו. באשר לז'וסוואה, מימוש האופציה להארכת חוזהו לעונה הבאה התאפשר לאור הבעת רצונו של השחקן להמשיך את דרכו במועדון חרף הקיצוץ המשמעותי בשכרו.
מיגל ויטור אמר: "מועדון הפועל באר שבע, האוהדים, השחקנים והעובדים נכנסו לי כולם ללב. בחודש הבא אציין ארבע שנים להגעתי למועדון, בהן אני מקבל אהבה אינסופית, חום ותמיכה בכל מקום בעיר. חוויתי פה רגעים היסטוריים עבורי ועבור המורשת המפוארת של המועדון, לצד רגעים שהיו קשים לי מאד ברמה האישית. לעולם לא אשכח מה המועדון נתן לי בתקופות קשות, בהן נפצעתי ועתידי לא היה ברור. קיבלתי תמיכה וחיזוקים, שעזרו לי לחזור לעצמי ולחוות הישגים מופלאים עם חבריי. אני שמח להמשיך את דרכי במקום שהפך עבורי לבית ובטוח שיחד עם חבריי נמשיך למצב את המועדון כמועדון גדול, חזק ומפואר".
3 צפייה בגלריה
ז'וסוואה פשקיירה (במרכז) מול מאבוקה.
ז'וסוואה פשקיירה (במרכז) מול מאבוקה.
ז'וסוואה פשקיירה (במרכז) מול מאבוקה. התחבר לקבוצה ולמקום
(עוז מועלם)
קשר הקבוצה, ז'וסוואה פשקיירה הוסיף: "הגעתי בתחילת העונה ומהרגע הראשון הרגשתי את אהבת ותמיכת הקהל. אני מרגיש מחובר למקום ונהנה להיות פה. זו זכות גדולה להיות חלק מהפועל ב"ש. אעשה הכל כדי לשמח את האוהדים ואני מחכה לרגעים בהם ניפגש וניצור חוויות חדשות".
מנכ"ל המועדון, אסי רחמים: "זהו סיכום משמעותי ואין לי ספק שאם יתר השחקנים ילכו באותה הדרך נוכל ביחד עם הקהל האדיר שלנו להעמיד קבוצה איכותית, שתתמודד בצמרת הכדורגל הישראלי". מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס: "זו תקופה בה כולנו נדרשים להיות אגרוף אחד ולהמשיך לצעוד יחד להישגים. אני שמח על הצעד בו גילו השחקנים מנהיגות ושמו לנגד עיניהם את טובת המועדון. שניהם שחקנים משמעותיים ואני מברך על הסיכום".
3 צפייה בגלריה
ז'וסוואה (מימין) ומיגל ויטור. ימשיכו בקבוצה
ז'וסוואה (מימין) ומיגל ויטור. ימשיכו בקבוצה
ז'וסוואה (מימין) ומיגל ויטור. ימשיכו בקבוצה
(צילום: הפועל 'תדיראן' באר שבע)
עוזר המאמן, אליניב ברדה: "אני יודע שכשז'וסוואה הצטרף אלינו בקיץ שעבר, היה לו חשוב ללבוש את המספר 10. אני חושב שאין זמן מתאים מזה, לאור הצעד שעשה, לראות אותו עם המספר 10 על הדשא".
פורסם לראשונה: 17:44, 14.05.20