אחרי ההפסד להפועל תל אביב יצאה הערב (ראשון) הפועל באר שבע בכדורסל למשחק חוץ שני ברציפות כשהתארחה בהיכל 'טוטו' אצל הפועל חולון בקרב על המקום בשישייה הראשונה. המאמן רמי הדר שקבוצתו חיפשה ניצחון חוץ ראשון בהיסטוריה בליגת העל על הסגולים, פתח בחמישייה עם אמיר בל, ספנסר וייס, כיילב אגאדה, עמית זיס ואריק גריפין. ניק הורנסבי נרשם במקום אריק תומפסון.
2 צפייה בגלריה
רמי הדר. רוצה לצאת מהמשבר
רמי הדר. רוצה לצאת מהמשבר
רמי הדר. מחפש ניצחון חוץ
(צילום: הרצל יוסף)
פתיחת המשחק היתה של המארחת. שתי שלשות של ווילי וורקמן ואייזיה מיילס העלו את חולון ל-0:7, אבל כיילב אגאדה ובעיקר אריק גריפין עם הטבעה מרשימה וסל ועבירה סגרו ריצה של 0:11 לאורחת. מקסים דה זאו וכריס ג'ונסון השוו ל-12:12 שתי דקות לסיום הרבע הראשון. עמית זיס עם שתי קליעות עונשין וטיירוס מגי עם שתיים משלו קבעו את תוצאת הרבע הראשון, 16:16.
קראו גם:
אייזיה מיילס וניב משגב פתחו את הרבע השני עם שש נקודות רצופות אבל טראוויס ווריק התעורר עם שלשה ואריק גריפין עם שלוש קליעות עונשין השווה. טראוויס ווריק עם מהלך נהדר של חטיפה וארבע נקודות בהתקפה אחת וניק הורנסבי העלו את באר שבע ל-26:29. גיא פניני השווה בקליעות עונשין וטיירוס מגי יחד עם כריס ג'ונסון העלו את חולון ל-31:35.
2 צפייה בגלריה
כיילב אגאדה. היחיד שהיה בתמונה
כיילב אגאדה. היחיד שהיה בתמונה
כיילב אגאדה. לא היה במיטבו
(הרצל יוסף)
כריס ג'ונסון וגיא פניני הגדילו את היתרון של חולון וטיירוס מגי קבע 34:41 שתי דקות למחצית, אבל אריק גריפין עם חסימה גדולה ושלשה של ספנסר וייס מנעו מהמארחת לברוח. אמיר בל צימק, ניב משגב קלע שתי נקודות מהעבר השני, אריק גריפין הגיב עם קליעות עונשים אבל אייזיה מיילס עם מהלך של ארבע נקודות, ארבע שניות לסיום המחצית קבע 41:49 לחולון בהפסקה.
בפתיחת המחצית השנייה שתי הקבוצות לא הצליחו לקלוע עד שסי.ג'יי האריס העלה את חולון ליתרון דו ספרתי אבל אמיר בל החזיר מיד עם שלשה ועמית זיס עם שלשה נוספת הוריד לארבע בלבד. ספנסר וייס המשיך את הצליפה מבחוץ של האדומים, אבל אייזיה מיילס החזיר את חולון ל-50:55. עמית זיס ואריק גריפין צימקו לנקודה בלבד ואמיר בל השווה.
כריס ג'ונסון, ווילי וורקמן וסי.ג'יי האריס עם ריצה של 0:7 קבעו 56:63 לחולון ואילצו את רמי הדר לקחת פסק זמן שממנו באר שבע חזרה עם שלשה של עמית זיס. עודד ברנדווין סגר את הרבע השלישי עם זריקת עונשין שקבעה 59:64 לחולון.
כיילב אגאדה שהסתבך בבעיית עבירות נשאר על הספסל אבל אריק גריפין ועמית זיס מילאו את החלל של הניגרי מצוין והורידו שוב ל-66:63 שבע דקות לסיום. ספנסר וייס וניק הורנסבי השוו אבל טיירוס מגי עם שלשה נוספת החזיר את היתרון לחולון. כריס ג'ונסון העלה ל-72:76 שתי דקות לסיום, כיילב אגאדה יצא בחמש עבירות ואייזיה מיילס עם שלשה קירב את חולון לניצחון. אמיר בל הוריד עם שלשה משלו, אבל אייזיה מיילס סגר את המשחק. בסיום: 75:82 לחולון.
קלעו לבאר שבע: אריק גריפין 21 נקודות, עמית זיס ואמיר בל 13 נקודות כ"א, ספנסר וייס 11 נקודות. ביום שני (5.4, 20:00) תצא הפועל באר שבע למשחק חוץ נוסף מול בני הרצליה.