אחרי ההפסד ביום רביעי האחרון לנס ציונה שקטע מומנטום של שני ניצחונות רצופים, ניסתה הערב (שבת) הפועל באר שבע בכדורסל להתאושש כשיצאה למשחק חוץ מול עירוני נהריה מהתחתית. ניק הורנסבי שהגיע בפגרה מהליגה הגרמנית נכלל לראשונה בסגל במקומו של אמיר בל. רמי הדר פתח בחמישייה עם ספנסר וייס, טראוויס ווריק, כיילב אגאדה, עמית זיס ואריק גריפין.
2 צפייה בגלריה
כיילב אגאדה. היחיד שהיה בתמונה
כיילב אגאדה. היחיד שהיה בתמונה
כיילב אגאדה. הצטיין בבאר שבע
(הרצל יוסף)
שני סלים ראשונים של המארחת נמחקו על ידי טראוויס ווריק וספנסר וייס שקבעו 4:8 מהיר לאורחת. אריק גריפין נכנס מצוין למשחק ויחד עם טראוויס ווריק קבעו 10:18. מייקל יאנג עוד צימק אבל נטע סגל שעלה מצוין מהספסל עם שתי שלשות רצופות קבע 14:28 שתי דקות לסיום הרבע. ג'רום בלומינסגיים צימק עם שלשה ותום מעיין קלע מהקו וסגר את הרבע הראשון ב-22:29 לבאר שבע.
קראו גם:
גל גילינסקי צימק בפתיחת הרבע השני אבל ניק הורנסבי עם שתי נקודות ראשונות במדי האדומים קבע 26:31. כיילב אגאדה עם שתי שלשות רצופות הגדיל לתשע הפרש ואריק גריפין עם שלשה קבע שוב הפרש דו ספרתי, 30:40 לבאר שבע חמש דקות למחצית. מקנזי מור וג'רום בלומינסגיים צימקו ל-45:40 אבל כיילב אגאדה שוב היה שם עם שבע נקודות רצופות סגר את המחצית ב-47:52 לבאר שבע.
נהריה פתחה טוב יותר את הרבע השלישי ומאליק ניומן עם שלשה השווה, אבל כיילב אגאדה שוב החזיר את היתרון לאורחת. טראוויס ווריק עם שלשה קבע 52:59 לבאר שבע, אבל גל גילינסקי עם חמש נקודות רצופות שוב צימק. שלשה של תום מעיין קבעה 62:67 לבאר שבע, מאליק ניומן צימק ואריק גריפין מהקו קבע 65:69 לבאר שבע בסיום הרבע השלישי.
2 צפייה בגלריה
רמי הדר. מחפש ניצחון היסטורי
רמי הדר. מחפש ניצחון היסטורי
רמי הדר. יכול להיות מרוצה
(צילום: עוז מועלם)
בפתיחת הרבע הרביעי שלשה של תום מעיין קבעה 68:72 לבאר שבע, אבל מייקל יאנג צימק ותום מעיין בשלשה נוספת הגדיל את ההפרש. המארחת לא ויתרה עם ג'רום בלומינסגיים שצימק מהעונשין אבל כיילב אגאדה וספסנר וייס קבעו 80:84 ארבע דקות וחצי לסיום. שלשה של כיילב אגאדה, עוד שתי נקודות שלו מהקו וסל חשוב של אריק תומפסון קבעו 82:91 לבאר שבע שלוש דקות וחצי לסיום.
כיילב אגאדה עם חמש נקודות רצופות ותום מעיין עם שתיים נוספות קבעו 88:98 והכריעו למעשה את המשחק. עמית זיס קלע סל שעבר את ה-100 נקודות וכיילב אגאדה במשחק נפלא סגר את הניצחון. בסיום: 92:105 מרשים לבאר שבע בנהריה.
קלעו לבאר שבע: כיילב אגאדה 36 נקודות (10 ריבאונדים, 6 אסיסטים), אריק גריפין 20 נקודות (9 ריבאונדים), תום מעיין 13 נקודות, טראוויס ווריק 12 נקודות (6 ריבאונדים). ביום חמישי הקרוב (19:00) תארח הפועל באר שבע את עירוני נס ציונה.