עם שני ניצחונות רצופים מאז שהליגה חזרה מפגרת הנבחרת רצתה הערב (רביעי) הפועל באר שבע בכדורסל להמשיך במומנטום כשיצאה למשחק חוץ באולם 'לב המושבה' מול עירוני נס ציונה. המאמן רמי הדר עלה בחמישייה עם אמיר בל, טראוויס ווריק, כיילב אגאדה, אריק גריפין ואריק תומפסון.
2 צפייה בגלריה
כיילב אגאדה. החזיק את באר שבע בתמונה
כיילב אגאדה. החזיק את באר שבע בתמונה
כיילב אגאדה. החזיק את באר שבע בתמונה
(צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה)
ווין סלדן המארח פתח את המשחק עם חמש נקודות רצופות אבל כיילב אגאדה השווה ל-5:5. טראוויס ווריק וכיילב אגאדה סגרו ריצה של 0:7 אבל ג'רום מיינסי החזיר את היתרון לכתומים חמש דקות לסיום הרבע הראשון. אמיר בל ואריק גריפין קבעו שוב מהפך בדרך ל-14:16 אבל נס ציונה פתחה בריצה של 0:11 בעזרת פטריק מילר ובריאן אנגולה שסגרו את הרבע הראשון ב-16:25 למארחת.
קראו גם:
ספנסר וייס ואריק תומפסון עצרו את הריצה של הכתומים וסל של עמית זיס הוריד ל-27:22 שמונה דקות להפסקה. טל דן ובריאן אנגולה שוב פתחו פער אבל שלשה של טראוויס ווריק צימקה ל-33:30. ווין סלדן שוב התעורר ועם ארבע נקודות רצופות קבע יתרון של 10 למארחת, 36:46 שלוש דקות למחצית ולמרות ניסיונות החזרה של האדומים, טל דן ופטריק מילר השאירו את היתרון דו ספרתי וכיילב אגאדה הוריד את הקבוצות למחצית ב-43:53 למארחת.
בפתיחת הרבע השלישי היו אלה קליעות עונשין של שתי הקבוצות ששמרו על פער דו ספרתי עד שאמיר בל התעורר עם שלשה ואחת נוספת של עמית זיס צימקה ל-59:52. פטריק מילר וג'רום מיינסי לא נתנו לאורחים להתקרב למרות שעמית זיס ושלשה של ספנסר וייס הורידו ל-64:59. קליעות עונשין של בריאן אנגולה ונמרוד לוי סגרו את הרבע השלישי ב-59:67 לנס ציונה.
2 צפייה בגלריה
ספנסר וייס (מימין). באר שבע לא עמדה בלחץ
ספנסר וייס (מימין). באר שבע לא עמדה בלחץ
ספנסר וייס (מימין). באר שבע לא עמדה בלחץ
(צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה)
נס ציונה לא הצליחה לקלוע בחמש הדקות הראשונות של הרבע האחרון וזה אפשר לטראוויס ווריק ולספנסר וייס להפוך את התוצאה ולקבוע 67:72 עם ריצה של 0:13. ווין סלדן ופטריק מילר סגרו ריצה של 0:7 בדרך למהפך עד שכיילב אגאדה השווה שלוש דקות לסיום. אריק גריפין צימק מהקו ל-78:77 דקה לסיום, אבל החטאות של באר שבע אפשרו לבריאן אנגולה ופטריק מילר לסגור עניין. בסיום: 78:85 לנס ציונה.
קלעו לבאר שבע: כיילב אגאדה 18 נקודות (7 ריבאונדים), טראוויס ווריק 15 נקודות, ספנסר וייס 12 נקודות, אריק גריפין 11 נקודות. ביום שבת (20:00) תצא באר שבע למשחק חוץ נוסף מול עירוני נהריה מהתחתית.