הרוחות בהפועל באר שבע עדיין סוערות בעקבות אירועי המשחק אתמול מול הפועל חדרה שהסתיים בתיקו 2:2 דרמטי. כזכור, הקבוצה של יוסי אבוקסיס כבשה שער ניצחון בדקה ה-97 שנפסל לאחר התערבות שופטי המסך בטענה לנבדל של ג'ונתן אגודלו כשמי שכבש את השער היה איתמר שבירו.
2 צפייה בגלריה
אסי רחמים. יישאר בתפקיד?
אסי רחמים. יישאר בתפקיד?
אסי רחמים. נכנס לעובי הקורה
(עוז מועלם)
מנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים שוחח הבוקר (חמישי) עם מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר. רחמים לא התלונן על ההחלטה של השופטים אלא בעיקר על הדרך וטען בפניו ש"לא יכול להיות שסיטואציה כזו רגישה, במהלך שמכריע משחק, נבדק ב-20 שניות, כאשר השופט הראשי מסתכל על מקרה כל כך קשה לפיצוח בזמן כה קצר, ועוד נעזר מאחוריו בשופט הרביעי".
קראו גם:
רחמים המשיך ואמר לטפר שהתהליך אינו נכון והדגיש כי "מהמקרה הזה יש ללמוד על מנת לשפר ולעזור לכלל קבוצות הליגה". טפר אמר תחילה כי ההחלטה לכשעצמה מוצדקת ואיגוד השופטים מגבה אותה, אך אמר שיופקו הלקחים באשר להליך שהוביל לקבלת ההחלטה והדברים יפורסמו בהודעה מטעם איגוד השופטים בקרוב (כפי שהם עושים מדי שבוע לגבי סקירת אירועים נבחרים ממשחקי הליגה).
בתוך כך, הקפטן מיגל ויטור נמצא בשלבי החלמה מקרע בשריר הארבע ראשי וצפוי להתחיל באימונים מלאים בשבוע הבא. מרואן קבהא סובל מקרע במפשעה ועובר תהליך שיקום עם הצוות הרפואי של המועדון כשהוא צפוי להיעדר מספר שבועות מהמגרשים כמו גם המגן אור דדיה שסובל מחתך עמוק מול העין ולא יוכל לקחת חלק באימוני הקבוצה בשלב זה.
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור חוגג. חזר לשתף פעולה עם צדק
מיגל ויטור חוגג. חזר לשתף פעולה עם צדק
מיגל ויטור חוגג. יחזור לאימונים מלאים
(הרצל יוסף)
בניגוד אליהם, הבלם עמית ביטון חזר להתאמן בצורה מלאה עם הקבוצה כמו גם גל לוי שמחלימים מקרע ברצועה הצולבת ויהיו כשירים בשבועות הקרובים. איתן רצון מחלים מפציעה בשריר הירך האחורי וחוזר לאימונים מלאים. הקבוצה הוגרלה בסיבוב ח' של גביע המדינה מול מכבי תל אביב ותצא במסע ההגנה על התואר באמצע החודש הבא.