אחרי שני הפסדי ליגה רצופים שהרחיקו אותה מהמקום בבית העליון יצאה הערב (שני) הפועל באר שבע בכדורסל למשחק חוץ מול בני הרצליה. אריק תומפסון שנרשם במקום ניק הורנסבי פתח על הספסל כשרמי הדר עולה עם אמיר בל, טראוויס ווריק, כיילב אגאדה, אריק גריפין ובן אייזנהרט בחמישייה.
2 צפייה בגלריה
כיילב אגאדה. היחיד שהיה בתמונה
כיילב אגאדה. היחיד שהיה בתמונה
כיילב אגאדה. עוד משחק מצוין שלו
(הרצל יוסף)
הפתיחה הייתה שקולה כשבן אייזנהרט העלה את האדומים ל-0:3 אבל עבדול גאדי ואריק תומפסון קבעו שוויון 8:8 אחרי חמש דקות של משחק. מכאן החלה הבריחה של האורחת בעזרת כיילב אגאדה ואריק גריפין שרצו ל-0:10, יאיר קרביץ רק צימק אבל אמיר בל סגר ריצת 2:18 לפני שקוטי קלארק נעל את הרבע הראשון ביתרון 12:26 לבאר שבע.
קראו גם:
אריק תומפסון וספנסר וייס העלו את באר שבע ל-17 הפרש, 13:30 אבל כאן האדומים נעצרו והרצליה החלה לנגוס בהפרש. קוטי קלארק, יאיר קרביץ ומקס היידיגר סגרו ריצת 3:10 וצימקו את ההפרש ל-10 בלבד, 33:23. אבירם זליקוביץ' עם שתי נקודות נוספות אילץ את רמי הדר לקחת פסק זמן וקליעת עונשין של מקס היידיגר צימקה ל-35:32. טראוויס ווריק עם שלשה הרגיע את רמי הדר אבל מקס היידיגר ואלישי כדיר סגרו את המחצית בשוויון 40:40.
אלישי כדיר ואלייז'ה תומאס סגרו ריצה של 0:10 בדרך ליתרון של ארבע נקודות להרצליה אבל אריק תומפסון וכיילב אגאדה לא נתנו להרצליה לברוח ושלשה של אמיר בל החזירה את היתרון לאדומים. טרל פארקס עם ארבע נקודות רצופות קבע 47:51 להרצליה, אבל אריק תומפסון במשחק מצוין השאיר את באר שבע בתמונה. עבדול גאדי העלה את הרצליה ל-51:56, אריק גריפין צימק וגייב לוין מהעונשין קבע 57:60 להרצליה בסיום הרבע השלישי.
2 צפייה בגלריה
רמי הדר. רוצה לצאת מהמשבר
רמי הדר. רוצה לצאת מהמשבר
רמי הדר. יכול להיות מרוצה
(צילום: הרצל יוסף)
מקס היידיגר פתח את הרבע הרביעי בשלשה והרצליה כבר ברחה ליתרון של שש נקודות, אבל טראוויס ווריק הוריד לנקודה בלבד ושלשה של כיילב אגאדה הפכה שוב את המשחק בדרך ל-65:67 לבאר שבע חמש דקות לסיום. חמש נקודות רצופות של אלייז'ה תומאס החזירו את היתרון למארחת אבל אריק תומפסון השווה ל-70:70.
אריק תומפסון מהעונשין ואלישי כדדיר שמרו על השוויון עד שאמיר בל קבע 72:75 שתי דקות וחצי לסיום. קוטי קלארק בשלשה צימק ל-76:75, ריבאונד התקפה חשוב של ספנסר וייס אפשר לעמית זיס לקלוע נקודה מהקו. קוטי קלארק החטיא, אלישי כדיר עשה עבירה על ספנסר וייס שהחטיא את הזריקה השנייה בכוונה ולהרצליה לא נשאר זמן לזרוק. בסיום: 75:77 חשוב מאוד לבאר שבע.
קלעו לבאר שבע: כיילב אגאדה 21 נקודות, אריק תומפסון 18 נקודות (8 ריבאונדים), אמיר בל 12 נקודות (6 ריבאונדים), אריק גריפין 11 נקודות (6 ריבאונדים). ביום שבת (20:30) תארח הפועל באר שבע את הפועל חיפה לקרב ישיר על מקום בשישייה הראשונה.