גן הפעמון נחשב לריאה ירוקה בלב באר־שבע שמפרידה בחלקה בין האזור המסחרי של העיר העתיקה לשכונת נווה נוי. בדרך כלל מתקיימים בגן לא מעט מסיבות יום הולדת ומפגשים חברתיים למיניהם, אבל על פי התכנון של העירייה נראה כי במקום צפוי שינוי של ממש עם הקמתו של בית מלון.
2 צפייה בגלריה
גן הפעמון באר שבע
גן הפעמון באר שבע
גן הפעמון באר שבע
(צילום: הרצל יוסף)
בתוכנית שנידונה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, שהומלצה להגשה לוועדה המחוזית, תוכנן מלון בצומת הרחובות חבצלת הנגב - הע"ל, מדרום לשכונת נווה נוי ומרכז הקניות "מול 7", מצפון לטיילת נחל באר־שבע.
על פי התוכנית, במלון יהיו חמש קומות כאשר למלון חזית לרחובות וחזית לפארק הנחל. התוכנית תשתרע על שטח של 1,419 מ"ר ותכלול חניון, חזית מסחרית, ועוד.
חברי הוועדה לתכנון ובנייה ממליצים על התוכנית ממספר היבטים ויתרונות עיקריים: התאמת המלון לחזון התפתחות העיר, הצפי לקליטה של אורחים ותושבי המטרופולין, כמו גם פתיחת מקומות תעסוקה נוספים לתושבים בענף התיירות ויצירת הזדמנויות עסקיות לספקים השונים.
להקמת המלון, מקווים בעירייה, יהיו גם השפעות חברתיות, כשהשאיפה היא שהוא ימשוך אוכלוסייה חזקה לאזור שעד כה לא היה נחשב למבוקש.

2 צפייה בגלריה
השחיינית נכנסה למצוקה
השחיינית נכנסה למצוקה
תהיה גם בריכה במלון
(צילום להמחשה: שאטרסטוק)

קראו גם:

גם מבחינת סביבה ונוף צופים בעירייה כי להקמת המלון יהיו השלכות חיוביות בשל פיתוח של שטח עזוב הצופה לנחל באר־שבע, שיביא בצורה ישירה לעליית הערך של המבנים באזור. כמו כן מציינים בתוכנית כי בניית המלון תביא לשיפור ופיתוח תשתיות תחבורתיות וסביבתיות.
התוכנית תומלץ להפקדה לוועדה המחוזית בכפוף לדרישות ותנאים שהוועדה תציב, וברגע שכל התהליכים יסתיימו ויתקבלו האישורים המתאימים, הדחפורים יעלו לשטח, והתוכנית להקמת המלון תצא לפועל.