מתחם סיאטל בבאר־שבע מתחדש. המתחם, הממוקם ברחוב רינגלבלום בשכונה ד' מזרח בעיר, יוצא בימים אלה להליכי פינוי־בינוי ולשדרוג משמעותי של השכונה כולה.

1 צפייה בגלריה
הדמיית מתחם סיאטל באר שבע
הדמיית מתחם סיאטל באר שבע
הדמיית מתחם סיאטל באר שבע
(הדמייה: אורון נדל"ן)

לצורך הפרויקט המורכב חברו יחד חברת אורון נדל"ן מקבוצת "אורון אחזקות והשקעות" וחברת "אביסרור משה ובניו", אשר ייפנו את 159 יחידות הדיור הקיימות במתחם ובמקומן ייבנו כ־975 יחידות דיור בבנייני מגורים חדישים לצד שטחי מסחר, תעסוקה ופנאי, בהיקף של יותר ממיליארד שקל.
כחלק מהפרויקט יעסקו חברות אביסרור ואורון נדל"ן גם בשדרוג מערך הכבישים וכן בפיתוח "גן סיאטל" הממוקם בלב המתחם וגובל בשדרות רגר. הגן צפוי לעבור הליך של שימור ופיתוח ייחודי במטרה לשמור עליו כריאה ירוקה בלב אזור המגורים המתחדש.
קראו גם:
מחברת "אורון נדל"ן" וחברת "אביסרור משה ובניו" נמסר כי "באר־שבע הפכה מזמן לחלק בלתי נפרד מנוף הפעילות של שתי החברות, ואנחנו גאים ושמחים על התחדשות מתחם סיאטל רינגלבלום שנזכה לקדם במשותף. אנו מאמינים ששיתוף פעולה של שתי חברות גדולות המכירות היטב את השוק הבאר־שבע יהווה יתרון משמעותי לקידומו של הפרויקט, ובוודאי יתרון גדול לדיירי המתחם. אנו מברכים על החבירה בין החברות ומייחלים לשיתוף פעולה פורה ומבורך".