מי מביא רעיון? מבנה מיוחד במינו שנבנה על ידי העות'מנים בעיר העתיקה בבאר שבע ונמצא בבעלותה של העירייה, מוצע בימים אלה ליזמים ויזמיות עם רעיונות "מטורפים".
2 צפייה בגלריה
המבנה בעיר העתיקה בבאר שבע
המבנה בעיר העתיקה בבאר שבע
המבנה בעיר העתיקה בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)

המטרה היא להפוך את סביבתו של המבנה לתוססת ומזמינה ולשנות את האווירה באזור. ההצעה באה מכיוונו של ראש העירייה, רוביק דנילוביץ', שמעוניין במשהו חדש ולא שגרתי ופונה למי שמעוניין ליצור קשר עם העירייה ולהעביר פרטים.
מדובר במבנה הממוקם ברחוב ההגנה בלב העיר העתיקה, שבעבר שימש את ארגון נכי תאונות עבודה ואלמנות תאונות עבודה. כיום המבנה שלו חצר מטופחת בחזית הרחוב ריק, וזה זמן רב שהוא לא מאוכלס ולא פעיל.

2 צפייה בגלריה
רוביק דנילוביץ'
רוביק דנילוביץ'
רוביק דנילוביץ'
(צילום: הרצל יוסף)

בעמוד הפייסבוק שלו פונה דנילוביץ' כך למציעים פוטנציאליים בנוגע למבנה: "זה מיועד ליזמים מביניכם, אלה עם הרעיון המטורף והחזון המהפכני, שיצית ניצוץ עם ניחוח אחר. המטרה היא לפתוח בית קפה / פטיסרי מיוחד ומרגש ש 'יביא אותה בשיחוק' בעיר העתיקה. מדובר באחד המבנים היפים ביותר לשימור".

קראו גם:

בסוף חודש אוקטובר, מיד אחרי החגים יתקיים אירוע חשיפה, שמיועד אך ורק ליזמים שעוסקים בתחום, או כפי שמכנה דנילוביץ' "ה משוגעות והמשוגעים לדבר". למעוניינים, יש לפנות למייל:[email protected].