בשורה לקצינים במילואים, תושבי באר-שבע, המשרתים כמפקדים בשירות פעיל. מועצת עיריית באר-שבע אישרה פה אחד בישיבתה האחרונה הנחה של 25 אחוז בתשלום הארנונה בגין דירת המגורים של המפקדים המילואימניקים.
1 צפייה בגלריה
(חיילי מילואים | צילום אילוסטרציה: shutterstock)
החלטת מועצת העיר התקבלה בעקבות תיקון החוק שיזם משרד הפנים וקיבל את אישור ועדת השרים לענייני מילואים, המאפשר לרשויות המקומיות להעניק הנחה של עד 25 אחוז בתשלום הארנונה לתושבי אותה רשות מקומית המשרתים בתפקידי פיקוד בשירות המילואים שלהם.
לאחר הודעת משרד הפנים בנושא, החליט ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ', להביא את הנושא לאישור מועצת העיר מתוך הוקרה למפקדי המילואים המתגוררים בעיר. על פי החלטת מועצת העיר, גובה ההנחה שאישרה העירייה תהיה מירבית, קרי 25 אחוז מגובה הארנונה ששולמה עד כה, ותהיה מוגבלת ל- 100 מ"ר בלבד משטחה של דירת המגורים בה מתגורר אותו תושב.
קראו גם:
בעיריית באר-שבע ציינו, כי מועצת העיר אישרה שההנחה ממנה יזכו המפקדים המילואימניקים תחול רטרואקטיבית מתחילת שנת 2022. עיריית באר-שבע, יש לציין, היא בין הערים הראשונות שמעניקה את ההנחה האמורה.
"מדובר בבשורה חשובה למפקדי מילואים פעילים בצה"ל", ציין ראש עיריית באר-שבע, רוביק דנילוביץ', "בחרנו כרשות להעניק את הפטור המירבי שאישרה לנו המדינה כהוקרה על תרומתם האדירה לביטחונה ולחוסנה של מדינת ישראל".