אמש, כך על פי עדויות, הגיעו שני בני מיעוטים לקונדיטוריית "מרטין" ברחוב אברהם אבינו בשכונה ד' בבאר שבע ואיימו על בעלי המקום תוך שהם שופכים במקום חומר דליק. בעקבות השריפה שפרצה במקום נגרם נזק לקונדיטוריה.
2 צפייה בגלריה
זירת השריפה
זירת השריפה
זירת השריפה
(צילום: מתנאל בושרי - דוברות כבאות דרום)
"לצערנו", הודיעו בעלי הקונדיטורייה, "נפלנו קורבן להצתה אלימה. אנחנו עובדים בכל הכוח כדי להחזיר את הבית שלנו לפעילות בהקדם. בינתיים, הסניף שלנו בעמק שרה ושירות המשלוחים דרך האתר פועלים כרגיל".
ח"כ המיועד מטעם הציונות הדתית-עוצמה יהודית, אלמוג כהן, הגיע למקום בשעת לילה מאוחרת וציין כי "בעלי העסק סירבו לשלם פרוטקשן. המעורבים באירוע נכנסו לעסק ואיימו לשרוף את המקום. המצב הזה לא מקובל. אנחנו לא מתכוונים לאפשר את הדבר הזה. נסעתי לתחנת משטרת באר שבע כדי לוודא שיהיו עצורים".
ראש העירייה רוביק דנילוביץ' התקשר לבעלי הקונדיטוריה ושוחח איתם. בשלב זה הם מנהלים את הקונדיטוריה מאזור התעשייה עמק שרה, הסניף הראשי ברוב אברהם אבינו בשכונה ד' נמצא בשיפוצים ומנסים להכשיר אותו למחר כדי לפתוח שוב את הקונדיטוריה לקהל.
2 צפייה בגלריה
זירת השריפה
זירת השריפה
זירת השריפה
(צילום: מתנאל בושרי - דוברות כבאות דרום)

מכבאות והצלה נגב נמסר למיינט באר שבע והנגב, כי "לוחמי האש הגיעו למקום ופעלו לכיבוי השריפה. על העדויות שאספנו, עלה כי שני בני מיעוטים הגיעו לבית העסק ושפכו במקום חומר דליק. אספנו ממצאים ונפתחה חקירה".
קראו גם:
ממשטרת מרחב הנגב נמסר: "האירוע בחקירה. ממתינים לחוות דעת של חוקר שריפות".