בשורה משמחת: מורן ינאי (40) מבאר שבע היא מבין המשוחררים והמשוחררות הלילה משבי חמאס. בתמונות שפורסמו ברשת החברתית נראית מורן כשהיא צולעת ונעזרת באנשי הצלב האדום בעת שחרורה.
2 צפייה בגלריה
מורן ינאי נעזרת באנשי הצלב האדום עם שחרורה
מורן ינאי נעזרת באנשי הצלב האדום עם שחרורה
מורן ינאי נעזרת באנשי הצלב האדום עם שחרורה
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
בבירת הנגב התרגשו משחרורה של מורן, ראש העירייה רוביק דנילוביץ' כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "מורן יקרה שלנו, ברוכה השבה הביתה" ואיחל את שובם של כל החטופים.
מורן ינאי, מעצבת תכשיטים, נחטפה בשבת השחורה ממתחם המסיבה ליד קיבוץ רעים. משפחתה גילתה בסרטון ברשתות החברתיות שהיא נחטפה ומאוחר יותר הגיעה גם ההודעה הרשמית מהמדינה. מורן ינאי היא הבת הבכורה מבין שלושה ילדים ויש לה אח ואחות - לאה וליאון.
בראיון ב-5 בנובמבר למיינט באר שבע והנגב סיפר אחיה ליאון על מורן: "היא אוהבת לעזור לכולם, אוהבת שלום וחופש, אשת העולם הגדול. נפש חופשיה כזאת. אוהבת לעזור לאנשים, אוהבת לעזור לבעלי חיים".

2 צפייה בגלריה
מורן ינאי
מורן ינאי
מורן ינאי
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו גם:

אחותה לאה סיפרה: "מורן אדם מדהים ביופיו. אישה של טבע, אישה של חיות, יש לה המון חיות שמחכות לקבל אוכל ותרופות ממנה, אדם של חופש ואומנות".
יחד עם מורן שוחררו גלי טרשצ'נקי (13), שהיתה בבית אביה בקיבוץ בארי, עמית שני (16) מקיבוץ בארי, אופיר אנגל (17) מקיבוץ רמת רחל שליד ירושלים ליאם אור ( 18) מקיבוץ רעים, איתי רגב (18) מהרצליה, רעיה רותם (54) מקיבוץ בארי, ליאת אצילי (54) מניר עוז, ירדן רומן גת (36) מגבעתיים, רז בן עמי מקיבוץ בארי, ילנה טרופנוב ואירנה טטי.