אבל כבד נפל על הישוב להבים בהיוודע דבר נפילתו של סמל ראשון תומר יעקב אחימס ז"ל בן 20 במותו.הלוויתו תתקיים היום (רביעי) ביישוב.
2 צפייה בגלריה
סמל ראשון תומר יעקב אחימס ז"ל
סמל ראשון תומר יעקב אחימס ז"ל
סמל ראשון תומר יעקב אחימס ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)
ימים רבים קיוו בני משפחתו, חבריו ותושבי להבים שסמ"ר תומר יעקב אחימס נמנה על החטופים החיים ברצועת עזה, אך אמש (שלישי) התקבלה הבשורה המרה והתברר שהוא נפל ביומה הראשון של הלחימה (ה-7 באוקטובר), וגופתו נלקחה ע"י המחבלים הרצחניים.
"קהילת להבים מרכינה את ראשה עם היוודע דבר נפילתו של בן להבים סמל ראשון תומר יעקב אחימס, בן משה וענת, אחרי ימים רבים של ציפייה, דאגה ותקווה שהוא בין החטופים ועוד ישוב אלינו. לבנו עם המשפחה היקרה הכואבת", נכתב בהודעה שפרמה המועצה.

2 צפייה בגלריה
יהי זכרם ברוך
יהי זכרם ברוך
יהי זכרם ברוך
(המחשה: שאטרסטוק)

לפי הודעת דובר צה"ל יחד עם סמ"ר תומר יעקב אחימס ז"ל נהרגו גם סמל קיריל ברודסקי וסמל שקד דהן זכרונם לברכה. השלושה מוגדרים חללי צה"ל חטופים בידי ארגוני הטרור. הרב הצבאי הראשי קבע את מותם של החללים על פי בחינת הממצאים בשטח ועל בסיס מידע מהימן, ואישר לערוך את לוויתו של אחימס ז"ל.

קראו גם:

הלווייתו של סמל ראשון תומר יעקב אחימס ז"ל תתקיים היום ( רביעי) בחלקה הצבאית בבית העלמין בלהבים. תושבי להבים ילוו אותו בשרשרת כבוד אנושית נושאי דגלי המדינה, מכיכר ויצמן לאורך שדרות תאנה ועד לבית העלמין.
בלהבים בוטלו כל האירועים שהיו מתוכננים אמש וגם אירועים שמתוכננים להיום.