הלב נשבר. סמ"ר רועי סרגוסטי, בן 20 במותו, מפקד כיתה ולוחם בחטיבת גבעתי, נפל אתמול (שלישי) בקרב מול מחבלי החמאס בצפון רצועת עזה.
2 צפייה בגלריה
סמ"ר רועי סרגוסטי ז"ל
סמ"ר רועי סרגוסטי ז"ל
סמ"ר רועי סרגוסטי ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)
סמ"ר רועי סרגוסטי ז"ל, תושב חוות הבודדים נחל הרועה שבמועצה האזורית רמת הנגב, הניח אחריו את הוריו, אבי ויערה ואת אחיותיו נעם ועומר. משפחת סרגוסטי מתגוררת בחוות נחל הרועה, הממוקמת דרומית מערבית לירוחם וצפונית מזרחית לשדה בוקר, מאז שנת 2004.
אחותו, נעם סרגוסטי סיפרה ל"מיינט באר שבע והנגב: "רועי היה האח האמצעי שלנו בין שתי אחיות הוא היה ילד עדין ומאוד שמח. תמיד היה לו חיוך על הפנים. אף פעם הוא לא סירב לשום בקשה שלנו. היה לו לב רחב וטוב. הוא תמיד רצה להיות בפרונט. באחת השיחות שלנו בימים האחרונים הוא התבאס כשבישרו ליחידה שלו שהם לא ייכנסו ראשונים ללחימה בעזה. בשיחות הוואטסאפ האחרונות שלנו הוא שלח לי הודעות עם לבבות. השתדלנו לחזק האחד את השנייה ולשמור על אופטימיות".
ראש המועצה האזורית ערן דורון, ספד לו וכתב: "הלב נשבר לרסיסים על נפילתו של אחד מטובי בנינו, מלח הארץ, סמ"ר רועי סרגוסטי מחוות הבודדים נחל הרועה. רועי היה ילד אהוב, ילד מדבר, שהפך להיות איש הנגב. לפני כחודש הוא הגיע יחד עם אביו למשקו של לירן אלמוסנינו ז"ל לאחר נפילתו כדי לעזור למשפחתו של לירן. דוגמה אחת מני רבות לאדם המדהים שהיה".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
 סמ"ר הלל סולומון ז"ל
 סמ"ר הלל סולומון ז"ל
סמ"ר הלל סולומון ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)

היום (רביעי) הותר לפרסום גם מותו בקרב של סמ"ר הלל סולומון, תושב דימונה. שנפל אף הוא במהלך הקרבות ברצועת עזה. יהי זכרם ברוך.