מועצת להבים יצאה השבוע עם מהפיכת השירות לתושב, במסגרתה הושק "מרכז השירות לתושב" שיתכלל את הקשר בין המועצה לתושבים באמצעות אתר אינטרנט חדש, מוקד ווטסאפ דיגיטלי, הגדרת זמני טיפול לכל פנייה, עמוד אינסטגרם חדש ועוד.
1 צפייה בגלריה
ווטסאפ - תמונת פייסבוק
ווטסאפ - תמונת פייסבוק
(צילום המחשה: shutterstock)

מוקד הווטסאפ הדיגיטלי שהושק יאפשר לתושבים לדעת מה סטטוס הטיפול בכל פנייה, משך זמן הטיפול בפנייה ועדכון כאשר הפנייה טופלה ונסגרה. באתר האינטרנט החדש והנגיש נמצאים כל השירותים, המידע והאירועים בצורה נגישה, נוחה ומהירה.
עמוד אינסטגרם חדש רישמי של המועצה הושק לטובת הדור הצעיר, ומתוכננים בקרוב שילוט דיגיטלי ברחבי היישוב ועוד צעדים נוספים לטובת שיפור השירות לתושבים.

קראו גם:

ראש מועצת להבים, אלעד ארזי: "אם גופים פרטיים נמדדים לפי שורת הרווח שלהם, מועצות נמדדות לפי טיב השירות שהן מספקות לתושבים שלהן. לאחר חודשים של חשיבה ועבודה, השקנו במועצת להבים את 'מרכז השירות לתושב'. מעתה כל שירותי המועצה יהיו נגישים, נוחים ומקצועיים – עבור תושבי להבים".