עצוב: שתי גופות במצב של איבוד צלם אנוש נמצאו ביממה האחרונה בערד.
אמש, במוצאי החג, התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב רענן. הבוקר (חמישי), סמוך לשעה 12:00, התקבל דיווח נוסף על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב נוף בעיר.
1 צפייה בגלריה
הבית שבו נמצאה אחת הגופות
הבית שבו נמצאה אחת הגופות
הבית שבו נמצאה אחת הגופות
(צילום: דוברות זק"א)
קראו גם:
משה קווס מפקד זק״א ערד: ״באירוע ברחוב רענן נמצאה גופת אישה בשנות ה- 50 לחייה במצב ריקבון מספר ימים לאחר מותה. שכן שחשש לחייה משלא ראה אותה מספר ימים, הזעיק את מד״א ואת המשטרה. האישה נמצאה מוטלת בבית ללא רוח חיים מספר ימים לאחר מותה בתחילת מצב ריקבון.
היום (ה') הוזעקו צוותי זק"א בעקבות דיווח של שכנים ברחוב נוף שהתלוננו על ריח נוראי שפשט מדירה לרחוב. "כשהגענו למקום מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש למעלה משבוע ימים לאחר מותו", סיפר קווס. "שני כלבים של המנוח עמדו לצד הגופה ימים רבים כשהם תשושים. הזעקנו את השירות הווטרינרי שפינה את הכלבים להמשך טיפול. צוות מורחב של מתנדבי זק״א טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה״.
נסיבות שני האירועים נחקרות על ידי המשטרה.
מוטי בוקצין דובר זק״א: ״כואב הלב, קשה לתאר את המראות הקשים והתמודדות של מתנדבי זק״א בזירות קשות של מוות בריקבון, מוות מיותר ומחריד. אם יש לכם שכן שגר לבדו, אנא בדקו לשלומו לפחות פעם ביום ודווחו לרשויות הרווחה, יחד נציל חיים״.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב