תושב ערד, יעקב וינר (51), מואשם בכך שביצע לפני כשלושה וחצי חודשים עבירות מין בנערה בת 16 השוהה במסגרת חינוכית בה הוא עובד, ובעת הצורך הוא גם משמש כנהג. וינר מואשם כי אנס את הנערה ואיים עליה בעת שהסיע אותו במסגרת עבודתו.
2 צפייה בגלריה
ילדה נערה - תמונת פייסבוק
ילדה נערה - תמונת פייסבוק
הנערה עברה תקיפה מינית, לפי כתב האישום
(צילום המחשה: shutterstock)
מכתב האישום, שהוגש השבוע לבית המשפט המחוזי בבאר־שבע על ידי באת כוח פרקליטות מחוז דרום, עו"ד שולי רוטשילד, עולה כי הנערה שוהה במסגרת חינוכית בה עובד וינר, וכאמור, הוא גם משמש בעת הצורך כנהג.

לא הסתפק באמירות


בתחילת חודש מרץ האחרון, כך נטען בכתב האישום, נדרש וינר להחזיר את הנערה, ששהתה ביישוב סמוך, למסגרת בה היא שוהה. במהלך הנסיעה, כך על פי כתב האישום, החל הנאשם לומר לנערה שהוא אוהב אותה וכי כל הזמן הוא חושב עליה ומתגעגע אליה.
וינר, כך נטען בכתב האישום, לא הסתפק באמירות בלבד. במהלך הנסיעה הוא הניח את ידו על ירכה של הנערה מספר פעמים, כאשר כל פעם הנערה הזיזה את ידו. טרם כניסתם למסגרת בה שוהה הנערה, עצר וינר את הרכב ואיים על הנערה שתעשה מה שהוא מבקש, אחרת הוא יהרוג אותה ואת חברתה. או אז, הוא ביצע בה מעשה בניגוד לרצונה.
כחודש לאחר מכן, כך על פי הנטען בכתב האישום, ועל רקע האיומים, ביקש וינר מהנערה להגיע לפינת החי במסגרת בה היא מתגוררת. עם הגעתה של הנערה שאל וינר את הנערה האם היא מעוניינת לעשן איתו "ירוק", אך היא סירבה. אז אמר וינר לנערה, כי "את יודעת שאת מוצאת חן בעיניי?". הנערה לא השיבה לו ונרתעה לאחור.

2 צפייה בגלריה
ניידת של סיירת הביטחון בבאר שבע
ניידת של סיירת הביטחון בבאר שבע
ניידת של סיירת הביטחון
(צילום המחשה: הרצל יוסף)

למרות התנגדותה, כך נטען בכתב האישום, תפס וינר את הנערה ובעל אותה, תוך שהוא מצלם את האירוע. לאחר מכן הוא הציג בפני הנערה את הסרטון ואת התמונות, ואיים עליה כי אם תספר על מעשיו הוא ידאג לפרסם את הסרטון ואת התמונות.

עבירות רבות


כתב האישום מייחס לוינר עבירות של מעשה מגונה בכוח, אינוס, הדחת קטין לסמים מסוכנים, פגיעה בפרטיות, פרסום והצגת תועבה, הדחה בחקירה והחזקה ושימוש בסמים לצריכה עצמית. לכתב האישום גם צורפה בקשת הפרקליטות לבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטים נגדו.

קראו גם:

בחקירתו הכחיש וינר מכל וכל את המיוחס לו. הוא אמנם אישר את הנסיעה באירוע הראשון המתואר בכתב האישום, אך טען כי לא קרה דבר במהלך אותה נסיעה.
לטענתו, ייתכן והנערה העלילה עליו כי לא הסכים לקנות לה סיגריות או בגלל שהוא מרוסיה והיא מאוקראינה. הוא הודה בהחזקת הסם לצריכה עצמית. במהלך החקירה טען הנאשם כי הנערה מעלילה עליו, כי היא רוצה כסף, הגם שלדבריו היא לא פנתה אליו בעניין.