בעוד מספר שנים צפוי עבריין בשנות העשרים לחייו מהדרום, להשתחרר מעונש מאסר שנגזר עליו במסגרת איחוד של לא פחות משישה תיקים פליליים שהיו נגדו. שניים מהתיקים, הם בדרגות חומרה של אלימות קשה מאוד, אבל רק אחד מהם סיבך אותו במיוחד עם ארגון פשיעה. כל כך סיבך אותו, עד שמאז הוא שוהה לבד בתא באגף ההפרדה.
1 צפייה בגלריה
אסיר כלא
אסיר כלא
יישאר לבד בתא גם בחודשים הקרובים
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
התיק העיקרי בגינו הוא מרצה את עונש המאסר עסק בניסיון גניבת טלפון שהסתיים בדריסה, אך המקרה שסיבך אותך אירע דווקא בזמן שכבר שהה בכלא. הוא ארב לאסיר אחר בתאו ושפך על פניו קומקום של מים רותחים. בכך פתח למעשה "חזית" מול ארגוני פשיעה אליהם היה קשור השותף לתא.
בשב"ס מפחדים שהאסיר ייפגע או חלילה מכך, יחוסל בשעה שהוא כלוא ובאחריותם, עד כי כאמור הם מבודדים את העבריין כבר מספר שנים באגפי ההפרדות, ולא מוצאים לו שותף לתא. זאת מאחר שסכנה יכולה להישקף מלא מעט אסירים הנתונים להנחיות ראשי ארגון הפשע שלהם.
בעותק מדוחות מודיעין של שב"ס והמשטרה מחודש אוגוסט האחרון, אשר הגיעו ל'מיינט באר שבע והנגב' נכתב מפורשות: "מסוכנות נשקפת כלפיו לאור עדות בן משפחתו כלפי ארגון פשיעה... לא נמצא אסיר אשר ניתן לשלב עם הנ"ל בהפרדה זוגית".
משטרת ישראל מצטרפת להמלצה כי נשקפת סכנה לחיי העבריין ומצדד בגישת שב"ס להמשיך להחזיק את העבריין כלוא לבד במשך 23 שעות ביממה באגף ההפרדות - חרף התנגדותו למהלך הזה.
בית המשפט שקיבל לידיו עותק מלא מדוחות המודיעין של שב"ס, קיבל את בקשת שב"ס, ואיפשר את המשך כליאתו של העבריין בתנאי הפרדת יחיד לעוד תקופה של חצי שנה.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב