בבאר שבע סוערות הרוחות בעקבות גל האלימות הגואה ותחושת אבדן הביטחון האישי שרבים מתושבי העיר והסביבה מדווחים עליה. הדרישה מרשויות החוק היא למגר את התופעה מהשורש ולא להסתפק בטיפול נקודתי. בעקבות כך הוחלט בעירייה, בשיתוף עם משטרת באר שבע, להגביר נוכחות ואכיפה במרחב הציבורי.
1 צפייה בגלריה
פרשי המשטרה במרכז ביג
פרשי המשטרה במרכז ביג
פרשי המשטרה במרכז ביג
(צילום: דוברות המשטרה)
כזכור, הימים האחרונים היו רוויי אלימות: גבר נורה למוות בכניסה לחנות נרגילות בעיר העתיקה, אותרו אקדח וכדורים ברכבו של חשוד במרכז 'ביג', דיווח אודות שמיעת קולות ירי בשכונה ג', נהג שעמד ברמזור הופתע כאשר צעיר פתח את דלת רכבו והוציאו בכוח לאחר שתקף אותו ועוד.
קראו גם:
בעקבות כל אלה וביקורת ציבורית נוקבת, נערך מפגש דחוף בין מפקד המחוז הדרומי של המשטרה ניצב פרץ עמר וצוות הפיקוד הבכיר לראש העירייה רוביק דנילוביץ' ונציגי העירייה שדנו בנושא מצב הביטחון האישי. הם החליטו על הגברת שיתוף הפעולה בין המשטרה לעירייה ובנקיטת צעדים כדי להגביר את תחושת הביטחון. לסיום, דנילוביץ' גיבה את הפעולות היזומות של המשטרה, ואמר: "אני מבקש לחזק את ידי השוטרים ומפקדיהם וקורא להם להמשיך ולפעול בנחישות מול כל פורע חוק".
במקביל, פרשי המחוז הדרומי לקחו במהלך החג חלק בסיורים במתחם הקניות 'ביג' כחלק מההיערכות לשמירת הסדר במרחב הציבורי.
מהמשטרה נמסר:"עם כניסתו לתפקיד לפני כתשעה חודשים ולאחר שבחן את האתגרים העומדים לפתחו, החליט מפקד המחוז הדרומי, ניצב פרץ עמר, על הקמת שלוש מפקדות, אחת מהן לבאר-שבע. המפקדה של העיר באר-שבע בפיקודו של רב פקד ניבי אוחנה, פועלת במרכזי הקניות הגדולים ובמרחבים הציבוריים כנגד בריונות, השתוללות ועוד".
לעדכונים - חדשות באר שבע