רצח בעיר העתיקה בבאר שבע: אמש (שישי), סמוך לשעה 23:00, נורה אחמד אלג'רג'אוי (30), תושב שגב שלום, למוות. האירוע התרחש כאשר נכנס לחנות נרגילות ברחוב סמילנסקי בעיר העתיקה בבאר שבע. באותו אירוע נפצע צעיר נוסף, כבן 25, באורח בינוני.
3 צפייה בגלריה
מזירת האירוע
מזירת האירוע
מזירת האירוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
עם קבלת הדיווח במוקד מד"א נגב, הגיעו למקום האירוע חובשים ופראמדיקים שהעניקו טיפול רפואי לנפגעים שסבלו מפציעות חודרות כתוצאה מהירי. אלג'רג'אוי נפצע באורח קשה והוא פונה לבית החולים "סורוקה" כשהוא מעורפל הכרה והבוקר (שבת) נקבע מותו. הפצוע הנוסף באירוע נפצע באורח בינוני ופונה ל"סורוקה" כשהוא בהכרה.
קראו גם:
כוחות המשטרה שהוזעקו למקום פתחו בסריקות לאיתור חשודים המעורבים באירוע הירי ובתום הערכת מצב ,שערך מפקד מרחב הנגב, תנ"צ נחשון נגלר, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית ימ"ר נגב, כאשר המקרה הוגדר כ"חשד לרצח". עד כה טרם נעצרו חשודים.
3 צפייה בגלריה
מזירת האירוע
מזירת האירוע
מזירת האירוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הנרצח אחמד אלג'רג'אוי היה דמות מוכרת למשטרה. בעבר הוא נעצר במעורבות ברצח כפול שאירע לפני כשנתיים על רקע של סכסוך בין משפחות, אך לאחר חקירתו הוא שוחרר. עברו הפלילי של אלג'רג'אוי כלל בין השאר הרשעות בגין עבירות של ירי בחתונה, החזקת נשק, ירי באזור מגורים ואיומים.
אירוע הרצח אמש הוא מקרה הרצח השני בשבוע האחרון במגזר הבדואי. ביום שלישי האחרון נורה למוות יוסף חסין אלשקילי (30), תושב הפזורה הבדואית והוא נמצא ירוי במכוניתו בשטחי הפזורה הבדואית סמוך לנאות חובב.
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע מזרחית לנאות חובב
זירת האירוע מזרחית לנאות חובב
זירת האירוע מזרחית לנאות חובב
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אירוע הירי אמש התרחש שעות אחדות לאחר קריאת אנשי "הוועד להצלת הנגב" למשטרה ולרשויות לטפל בפשיעה במגזר הבדואי, אשר פוגעת בביטחונם של תושבי האזור. תחת הכותרת "נלחמים על הבית" נשמעה הקריאה להגביר את הנוכחות המשטרתית ברחובות באר שבע ובאזור הנגב כולו על מנת להיאבק בפשיעה.
הוועד להצלת הנגב: "הגיע הזמן לפעול באגרוף ברזל נגד האלימות והפשיעה שמגיעות מהחברה הבדואית ופוגעות בביטחון תושבי הנגב ואיכות החיים. אנו קוראים למבצע רחב היקף ולא מוגבל בזמן לסילוק הנשק הבלתי חוקי המוחזק במגזר הבדואי, להגדלת כוח האדם במשטרת באר שבע ומשטרת מרחב הנגב ולהכנסת כוחות מג"ב לבאר-שבע לפעילות לאורך כל שעות היום".
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להעלות את תחושת הביטחון במרחב הציבורי". במשטרה ציינו, כי עם כניסתו לפני כתשעה חודשים החליט מפקד המחוז הדרומי, ניצב פרץ עמר, על הקמת שלוש מפקדות, מפקדת הצירים, מפקדה לעיר באר-שבע ומפקדה לעיר רהט, כאשר המפקדה של העיר באר-שבע, בפיקודו של רפ"ק ניבי אוחנה, פועלת במרכזי הקניות הגדולים ובמרחבים הציבוריים כנגד בריונות והשתוללות.
מספר טלפון שיהיה זמין 24/7 לכל מי שזקוק לסיוע משטרתי מיידי: 0548103276.
לעדכונים - חדשות באר שבע