בית המשפט התיר לפרסם היום (ראשון) את פרטיו של חסן אבו גריבה, תושב לקיה כבן 32, החשוד שתקף מינית אשה שביקרה במרכז לבריאות הנפש בבאר שבע. החשוד מכחיש את המיוחס לו.
1 צפייה בגלריה
חסן אבו גריב
חסן אבו גריב
חסן אבו גריב
(צילום פרטי)
קראו גם >>
חקירת המקרה החלה בתחילת החודש (ה-3.10) בעקבות תלונתה של אשה, תושבת הדרום, באמצעות נציגה של מרכז סיוע לנפגעות עבירות מין. לאחר שבוע, נעצר החשוד ומאז מעצרו הוארך עד מחר (שני).
במשך תקופת מעצרו ביקשה משטרת ישראל להתיר את פרסום שמו והיום כאמור קיבל בית המשפט המחוזי את עמדת חוקרי תחנת באר שבע והתיר פרסום שמו ותמונתו של החשוד.
לטענת עו"ד יוסי בוקר, בא כוחו של הפסיכיאטר החשוד, הראייה האובייקטיבית המשמעותית, לטעמו, שיש למשטרה כלפי מרשו היא "המסרון שהוא שלח לאותה אישה ובו הוא ביקש את סליחתה".
כאמור, היום דחה בית המשפט המחוזי בבאר שבע את הערר שהגיש בא כוחו של הפסיכיאטר והתיר לפרסם את שמו ואת תמונתו.
"לאחר בחינת חומר החקירה", ציין השופט עמית כהן בהחלטתו, "ממנה אני למד שקיים חשד סביר ולא ברף הנמוך, האינטרס הציבורי של הפרסום והאינטרס החקירתי ובהיעדר הוכחה ונזק העולה על הנזק הרגיל שנגרם לחשודים עם פרסום החשדות נגדם, הערר נדחה".
מהמשטרה נמסר: "אנו פונים לציבור, כל מי שבידו מידע או מי שנפלה קורבן לחשוד, לסור לתחנת המשטרה בבאר שבע או להתקשר למוקד 100 של המשטרה".
לכל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב