נמשכת הסערה סביב פרשיית התלמידה הערבייה בתיכון זילברמן בבאר שבע, שהתבטאה, כך נטען, נגד חיילי צה"ל הפועלים בעזה.
1 צפייה בגלריה
מקיף זילברמן בבאר שבע
מקיף זילברמן בבאר שבע
מקיף זילברמן בבאר שבע
(צילום: הרצל יוסף)

בעקבות חזרתה ללימודים של התלמידה, השביתו ההורים הבוקר (יום א') את הלימודים כאות מחאה על התנהלות בית הספר שלדבריהם פוגעת בתלמידים.
ההורים טוענים כי "הנהלת בית הספר מעבירה מסר שגוי, ואנחנו לא מוכנים לשבת בחיבוק ידיים". יש לציין שהתלמידה הושעתה מהלימודים כדי להרגיע את הרוחות וגם מחשש שיפגעו בה.
חזרתה של התלמידה ללימודים שוב הלהיטה את הרוחות ונראה שזה עדיין לא סוף הסיפור. ההורים מצידם הבהירו כי השבתת הלימודים הבוקר היא רק צעד ראשוני, שנועד להעביר מסר להנהלת בית הספר ש"האירוע לא יעבור בשתיקה", כהגדרתם.

קראו גם:

מהנהגת ההורים העירונית נמסר: "בהמשך לאמירות השקריות והפוגעניות בחיילי צה"ל ומשפחות הנופלים אשר ילדיהם לומדים בבית הספר וכלל הנופלים, תלמידי בית הספר ביקשו להביע את מחאתם באופן דמוקרטי. התנהלות בית הספר מכאן ואילך היתה שגויה ואף העמידה את ילדינו בפוטנציאל סכנה.
"על כן, הנהגת ההורים המוסדית החליטה לקיים היום השבתה לאות מחאה, שבה ילדים והורים יציינו מחאה דמוקרטית ולגיטימית על פי כללי החוק, במטרה להביע סולידריות עם חיילי צה"ל ולמחות על ההתנהלות השגויה של בית הספר. אנו מובילים מהלך לקיום פגישה במהלך היום בין הורי בית הספר להנהלה וגורמים נוספים על מנת להבהיר את הנושא ולצאת לדרך חדשה".
שי גליק מנכ"ל 'בצלמו' מסר: "עד כה הילדה הפוגעת לא התנצלה פומבית באזני התלמידים ובפרט התלמידים השכולים. אין כל מקום לקבל חזרה לבית ספר ילדה שפוגעת במרקם החיים העדין של ילדי בית הספר. ככל שהילדה מרגישה פלסטינית או דואגת לתושבי עזה יש מספיק בתי ספר שיקבלו אותה. אין שום סיבה שילדים של חללי צה"ל יחלקו שולחן עם מי שקורא לאבא שלהם שנפל בקרבות "רוצח".