יש יו"ר: לאחר שנים של עיכובים בשל חילוקי דעות, נבחר פה אחד עופר כרדי ליו"ר המועצה הדתית בבאר-שבע.
1 צפייה בגלריה
עופר כרדי והרב אושרי אביכזר
עופר כרדי והרב אושרי אביכזר
עופר כרדי והרב אושרי אביכזר
(צילום: פרטי)

כרדי יחליף את שוקי דימרי, שמונה על ידי משרד הדתות לעמוד בראש המועצה הדתית. הבוקר (יום ד') נכנס כרדי ללשכתו והחל את יומו הראשון בתפקיד בפגישה עם עובדי המועצה ובדיונים עם הצוותים המקצועיים.
עופר כרדי שימש בעבר סגן ראש העירייה ובבחירות האחרונות פינה את מקומו ברשימת ש"ס לאושרי אביכזר, והאחרון נבחר לסגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה. כרדי ואביכזר נחשבים לבכירי ש"ס בבאר-שבע והדרום, שניהם היו מקורבים לרב יהודה דרעי ז"ל, רב העיר באר-שבע, שהלך לעולמו בשבוע שעבר.
בראיון ל'מיינט באר-שבע והנגב', מודה עופר כרדי על בחירתו ועל האמון שקיבל מכל הגורמים: "אני שמח על האמון המלא של ראש העיר רוביק דנילוביץ', של שר הדתות מיכאל מלכיאלי, של יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי. נמשיך את דרכו ומורשתו של רב העיר יהודה דרעי ז"ל ומפעליו הכבירים".
ישנן טענות כי שירותי הדת לא מונגשים לכלל הציבור, מה אתה הולך לעשות בנדון?
"שירותי הדת פתוחים לכל הציבור, אני יכול להבטיח כי אעשה הכל כדי להנגיש את שירותי הדת לכלל האוכלוסיות ביד רחבה, בתרבות שירות לטובת התושבים".

קראו גם:

הציבור חצוי וחלקו חש מנוכר.
"אנחנו כנבחרים תפקידנו לחבר בין כל המגזרים לאחות את הקרעים בחברה ולדאוג שכולם יקבלו את אותו יחס לו הם ראויים".
איזה שינויים צפויים בשירותי הדת שיטיבו עם הציבור?
"כפי שאמרתי, אנחנו רוצים לקצר תהליכים שלא תהיה סחבת, לספק שירותים בזמן הקצר ביותר, התושבים זכאים לזה ובשביל זה נבחרנו. דלתי פתוחה בפני כולם ובע"ה נעשה ונצליח".