האלימות נגד הצוותים הרפואיים גואה: במשטרת ישראל התקבל היום (ראשון) דיווח אודות תקיפת רופא במיון סורוקה. השוטרים שהגיעו למקום עצרו את התוקף, צעיר בן 19 מרהט. מקרה תקיפה נוסף אירע בשעות הצהריים, במחלקה הפנימית של בית החולים.
1 צפייה בגלריה
בית החולים סורוקה
בית החולים סורוקה
בית החולים סורוקה
(צילום: הרצל יוסף)
באירוע הראשון שהתרחש היום במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע, מטופל תקף פיזית ומילולית רופא. בני המשפחה של המטופל התפרעו גם הם.
צוות האבטחה של בית החולים נתן מענה מיידי לאירוע ומנע את החרפתו, ולמקום הוזעקה משטרה שביצעה מעצר. מצבו של הרופא הוגדר קל, והוא לא נזקק לטיפול רפואי.
מהמשטרה דווח כי חשוד בן 19 תושב רהט נעצר, ונלקח לחקירה בתחנת באר שבע.

קראו גם:

במקרה השני שאירע בשעות הצהריים, תקפה בת משפחה של מאושפזת במחלקה פנימית אחות במחלקה. צוות האבטחה הוזעק למקום, הוזמנה משטרה והוגשה תלונה, והתוקפת נעצרה.
ד"ר שלומי קודש, מנהל סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי: "אני מגנה בחריפות את אירועי האלימות כלפי עובדינו. הדעת אינה סובלת שמטופלים או מלוויהם תוקפים אנשי צוות בשעה שהם מעניקים טיפול מסור ומקצועי .
זוהי תופעה חמורה שדורשת למצות את הדין ולהחמיר עד כמה שאפשר עם מי שתוקף מילולית או פיזית צוותים רפואיים. משטרת ישראל אמורה להציב שוטרים על בסיס קבוע בשטח בית חולים בזמן הקרוב״.
לעדכונים - חדשות באר שבע