עולים חדשים מרוסיה ואוקראינה חילקו השבוע מאות פרחים לפצועי מלחמת "חרבות ברזל" המאושפזים במרכז הרפואי "סורוקה" ולצוותים הרפואיים, ואף ביקרו בבתי משפחות הלוחמים המוצבים בחזית כדי להעניק להם פרחים בשם הלוחמים.
2 צפייה בגלריה
העולים מאוקראינה מחלקים פרחים לפצועים
העולים מאוקראינה מחלקים פרחים לפצועים
העולים מאוקראינה מחלקים פרחים לפצועים
(צילום: יח"צ)
המתנדבים שחילקו את הפרחים הם עולים חדשים שנמלטו מהמלחמה באוקראינה והשתקעו באזור הדרום במסגרת תוכנית "עולים לנגב" שמפעיל מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב.
חמ"ל לאודר ו־JNF ארה"ב שהוקם בעיר העתיקה בבאר־שבע עם פרוץ המלחמה מרכז תרומות של אלפי ערכות לחיילים ולמשפחות שפונו מהעוטף. את הפרחים שחולקו לפצועים ולצוותים הרפואיים במרכז הרפואי "סורוקה" תרמה חברת "כנפי תחזוקה".
הפרחים שהוענקו למשפחות הלוחמים חולקו במסגרת מבצע "פרחים מהחזית" של תנועת הרבעון הרביעי במימון איגוד חברות הביטוח בישראל. מדובר אזרחים כלל־ישראלית שחברים בה כ־50 אלף פעילים. בימים אלה התנועה פועלת לחזק את החוסן ואת הרוח הישראלית.

2 צפייה בגלריה
המרכז הרפואי סורוקה
המרכז הרפואי סורוקה
המרכז הרפואי סורוקה
(הרצל יוסף)

קראו גם:

מנהלת חמ"ל לאודר ו־JNF ארה"ב, קרן כהן, אמרה כי "היוזמה הגיעה מהעולים שמרגישים חלק בלתי נפרד מהחברה האזרחית בדרום ומתגייסים למאמץ המלחמתי. דרך חמ"ל לאודר הם מתנדבים במטבחים צבאיים ומחלקים פרחים לפצועים ולמשפחות".
יו"ר תנועת "הרבעון הרביעי", יואב הלר, מציין, "מה שיקבע את תוצאות המלחמה הזו זה הרוח הישראלית בעורף ובחזית. זו המשימה של כולנו. הכוח של החזית ייגזר גם מהכוח של העורף, ולכן החלטנו לחבר פרחים למשפחות של החיילים, ואי אפשר לתאר כמה התגובות שלהם מרגשות".