תושבים בשכונת רמות בבאר־שבע הופתעו לגלות כי סניף הדואר היחיד הפועל בשכונה נסגר והם נותרו ללא שירות וללא מענה.
מדובר בסוכנות הדואר שהיתה ממוקמת ברחוב נחום שריג, אשר סיפקה שרותי דואר לשכונה שאוכלוסייתה מונה 32 אלף תושבים.
ענת ביטון, תושבת השכונה, סיפרה כי היא הגיעה לסוכנות כהרגלה ולהפתעתה מצאה דלת נעולה ועליה שלט 'להשכרה'. "לא הבנתי מה הסיפור ולאחר בירור עם תושבים נאמר לי שסגרו את הסוכנות", היא מספרת ל"ידיעות הנגב". "היו צריכים ליידע את התושבים. כיצד אפשר להשאיר שכונה כך כך גדולה בלי שירותי דואר? זה חוסר אחריות וזלזול בתושבים, למה אני צריכה לנסוע לסוכנות הראשית בשדרות רגר? למה אין סניף נוסף פה?".
1 צפייה בגלריה
 הסניף הסגור. "למה אין סניף נוסף?"
 הסניף הסגור. "למה אין סניף נוסף?"
הסניף הסגור. "למה אין סניף נוסף?"
(צילום: פרטי)
קראו גם:
תושב שמתגורר בסמוך לסניף הדואר, לא הרחק מבית הספר היסודי במקום, סיפר ל"ידיעות הנגב": "בשבילי היה הכי קל והכי נוח להגיע לסוכנות הדואר פה כי זה רק כמה צעדים מהבית, חבל שסגרו את המקום. הבעיה מתעצמת כשחושבים על תושבי השכונה הקשישים שרגילים לקבל פה שירות. מי שלא נייד יצטרך מעכשיו לעשות את הדרך בנסיעה ארוכה באוטובוס למרכז העיר או לשכונות האחרות".
נציגי השכונה בראשות יו"ר נציגות ועד עמותת "רמות רבתי", צבי ווייסלר, יצרו קשר עם מנהלי הדואר ואף נפגשו עימם והגיעו לסיכומים כי תפתח במקום סוכנות דואר בהקדם. "מנהלת המרחב ומנהל התפעול יעשו כל מאמץ לקדם את המכרז ופתיחת הסוכנות. נמשיך להיות במעקב ובקשר עימם", נכתב בהודעת ועד "רמות רבתי".
בתגובה לפניית "ידיעות הנגב" נמסר מדוברות הדואר: "פורסם מכרז לאיתור סוכן דואר בשכונת רמות באר־שבע".
על פי התגובה של הדואר, כנס מציעים יתקיים בשביעי ליוני בשבוע הבא בלשכת אזור נגב בשדרות יצחק רגר. התושבים מקווים כי תהליך המכרז לא יתארך זמן רב, ומוסיפים כי מדובר בצורך דחוף לפתוח סניף דואר בשכונת רמות.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב