מי אמר שהנוסטלגיה מתה? אם אתם בני 35 ומעלה וגדלתם בשכונה ב' בבאר־שבע, אין ספק שקולנוע חן היה אחד ממקומות הבילוי המועדפים עליכם בילדות. הקולנוע נחשב במשך שנים לאחד הגדולים בעיר והיה מלא בשבתות במהלך הקרנות של סרטים נוסטלגיים. הקולנוע הפסיק את פעילותו לפני שנים רבות ונהרס בהמשך, ועל חורבותיו נבנה מגדל מגורים. עם זאת, המרכז המסחרי שפעל סביבו ממשיך לפעול ועבר גם שיפוץ.
1 צפייה בגלריה
הקרנת הסרט "מדגסקר". זמן איכות
הקרנת הסרט "מדגסקר". זמן איכות
הקרנת הסרט "מדגסקר". זמן איכות
(צילום: הרשת באר־שבע)
קראו גם:
כעת, מחזירים פעילי קהילת "הרשת" בשיתוף בית הקפה "ביאליק" עטרה ליושנה. סמוך למרכז המסחרי החלו להקרין על בסיס שבועי סרטים המיועדים לתושבי האזור. אל ההקרנה הראשונה הגיעו עשרות משתתפים, ילדים ומבוגרים, שנהנו מצפייה בסרט תחת כיפת השמיים ומהבילוי המשותף בשכונה. נועה שמש, מובילת קהילת הרשת: "אני כל כך שמחה על חידוש המסורת המיוחדת הזו, ומזמינה את תושבי באר־שבע לבוא בימי רביעי ולהנות יחד איתנו מזמן איכות תחת כיפת השמיים".
מרכז חן שנמצא בשכונה ב' הוא מרחב שעבור רבים מסמל את באר־שבע של שנות ה־70 וה־80. כיום, לאחר שהמרכז שופץ לפני כשנתיים, הרימו קהילת "הרשת" ובית הקפה "ביאליק" את הכפפה להפעיל קולנוע שכונתי בסמוך למקום שבו פעל בעבר מוסד הנוסטלגי. ההקרנות יתרחשו על בסיס שתי הקרנות בכל שבוע, בימי רביעי. הקרנה אחת לילדים שתתקיים בשעות הערב המוקדמות, ואחת בשעות המאוחרות יותר המיועדת למבוגרים.
הקולנוע אירח ברביעי שעבר עשרות ילדים שהגיעו עם הוריהם לסרט "מדגסקר", ובהקרנה המאוחרת נהנו המבוגרים מהסרט "פורסט גאמפ". האירוע מתקיים בתמיכת תוכנית "חושבים עושים", תוכנית משותפת של חברת icl עם הקהילה, עיריית באר־שבע וחברת כיוונים. "המחשבה שמובילה אותנו היא להמשיך את החיים הקהילתיים והסצינה הצעירה בשכונה. מלבד הקולנוע, יש לנו בזמן הקרוב פעילויות רבות לרווחת התושבים ואני מזמינה את כולם וכולן להגיע. הקמת הקולנוע מחדש מצד אחד היא החזרת עטרה ליושנה, ומצד שני, הכי עכשווית שיש".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב