ילדים ובני נוער, חברים ובני משפחה הגיעו אמש (שני) למגרש הקט רגל בשכונה ג' בבאר-שבע כדי להשתתף באירוע לזכרו של בנצי בלומנפלד ז"ל, האוהד הכי מזוהה עם קבוצת הפועל באר-שבע, שהלך לעולמו לפני חמש שנים.
2 צפייה בגלריה
טורניר הקט רגל
טורניר הקט רגל
טורניר הקט רגל
(צילום: קרן ללוש)
הטורניר המרגש סחט תשואות ביציע: "היה מאוד מרגש שאנשים מכבדים את בנצי ולא שוכחים את התרומה שלו לקבוצה", אמרו חבריו. אברהם נומה, שחקן העבר של קבוצת הפועל באר-שבע וחברו הקרוב של בנצי בלומלפלד, נכח באירוע ועורר התרגשות בקרב בני המשפחה. גם בנו של אברהם נומה, שלומי נומה, המכהן כמנכ"ל חברת תרבות הפנאי 'כיוונים', שתומכת ומארגנת את הטורניר, לבש חולצה אדומה - סמלה של הפועל באר-שבע ועליה הכיתוב "הטורניר על שם בנצי בלומנפלד".
בסיכום המשחק הוענקו גביעים לשחקנים על ידי בני המשפחה. "בנצי הוא דוגמה ומופת לאיש שכל כולו היה עזרה לזולת אכפתיות ואהבת הבריות", נאמר בטקס הסיום.
2 צפייה בגלריה
בעל הקיוסק בנצי בלומנפלד ז"ל. נפטר לפני 4 שנים
בעל הקיוסק בנצי בלומנפלד ז"ל. נפטר לפני 4 שנים
בעל הקיוסק בנצי בלומנפלד ז"ל
(צילום: הרצל יוסף)
קראו גם:
באוקטובר 2016 הלך בנצי בלומנפלד לעולמו באופן מפתיע והוא בן 67. האיש שהוכתר כאוהד מספר אחד של הפועל באר-שבע, היה בעל הקיוסק המיתולוגי למכירת עיתונים וסיגריות וכרטיסים למשחקים במדרחוב בעיר העתיקה. הקיוסק היה מקום מפגש של אוהדים ושחקנים, שנהגו להגיע ל 'קיוסק של בנצי' לנתח את משחקי הקבוצה ולהיערך לקראת המשחקים הבאים.
כל העדכונים - חדשות באר שבע