זה שלושה חודשים תושבים בשכונת רמות בבאר־שבע נאלצים לנסוע לשכונות אחרות כדי לקבל שירותי דואר. כזכור, לפני כשלושה חודשים נסגר סניף הדואר ברחוב נחום שריג בשכונת רמות ומאז לא נפתח סניף חדש.
בתשובה לפניית מיינט באר שבע והנגב לפני חמישה שבועות נמסר מרשות הדואר כי "פורסם מכרז לאיתור סוכן דואר בשכונת רמות באר־שבע". בינתיים נעשים מאמצים לאתר סוכן, אולם בשורה התחתונה עד כה לא נפתח סניף חדש במקום זה שנסגר.
1 צפייה בגלריה
סניף הדואר הסגור
סניף הדואר הסגור
סניף הדואר הסגור
( צילום פרטי)
קראו גם:
בעקבות תלונות של תושבים ותלונות של נציגי השכונה בראשות צבי ווייסלר, פנה השבוע ח"כ יעקב מרגי, תושב הדרום, אל מנכ"ל רשות הדואר, דוד לרון, וביקש ממנו למצוא חלופה זמנית. "נתקבלו בלשכתי פניות רבות מתושבי שכונת רמות, זאת בשל הודעת רשות הדואר כי הסניף היחידי בשכונה סגר את שעריו", כתב ח"כ מרגי בפנייתו.
עוד כתב ח"כ מרגי כי הוא יודע שחלק ממסקנות תוכנית ההבראה של רשות הדואר קובעות שיש להמיר סניפי דואר לסוכנויות. ואולם ח"כ מרגי סבור כי במקרים כמו במקרה של שכונת רמות, שבה טרם נמצאה חלופה ראויה, "מן הראוי לשקול הארכת הפעלת סניף הדואר בכמה שבועות או חודשים נוספים עד אשר תועמד חלופה ראויה לתושבי השכונה המבקשים לקבל שירותי דואר ושירותים נוספים באמצעות הדואר".
בינתיים תושבי השכונה נאלצים לנסוע לסניפי דואר בשכונות אחרות כדי לקבל שירותים. "לא ייתכן ששכונה עם 32 אלף תושבים תישאר בלי סניף דואר אחד, זה פשוט גובל בשערורייה", אומרת תושבת ותיקה המתגוררת בשכונת רמות.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב