פרידה עצובה: קצין העיר באר שבע לשעבר, דני מלכה, נפטר מנגיף הקורונה. "איש משפחה למופת ומסור לעבודתו", ספדה לו אשתו, נורית.
1 צפייה בגלריה
דני  מלכה ז"ל
דני  מלכה ז"ל
דני מלכה ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם:
עצב גדול ירד אמש (שלישי) על היישוב להבים בעקבות מותו הפתאומי של קב"ט הישוב, דני מלכה ז"ל, מנגיף הקורונה. הלווייתו התקיימה בשעות הלילה בבית העלמין בישובו.
מלכה בקרוב אמור היה לחגוג את יום הולדתו ה-63, היה מהדמויות הבולטות בנגב. הוא שימש בסוף שנות ה-90 כקצין העיר באר שבע וליווה מאות חיילים ובני משפחותיהם במהלך שירותו, ביניהם ליווה את אביו של אילן רמון ז"ל.
תושבים, חברים ומכרים של דני מלכה קיבלו את הבשורה בהלם ותדהמה, הם סיפרו על איש משפחה למופת ואיש עם לב רחב ונתינה בלתי רגילה.
רעייתו נורית סיפרה ל"מיינט באר-שבע" על בעלה המסור שהיה לאוזן קשבת לכל מי שביקש את עזרתו. "הוא היה איש של מעשים ולא של דיבורים, נחבא אל הכלים, איש ביישן וצנוע, מעולם לא התרברב, כל מי שביקש ממנו עזרה הוא סייע, הוא תרם את עצמו מכל הבחינות לסייע לחברים, שכנים, חיילים, הוא היה עמוד התווך איש של מעשים טובים", היא מתארת בכאב.
ראש מועצת להבים יוסי ניסן ספד אף הוא למלכה ואמר: "אבל כבד ירד על היישוב להבים, דני בנה את מחלקת הביטחון והכיר כל אבן ביישוב, איש משפחה ומסור לעבודתו. הצלחנו לעמוד ביעד הפחתה של 40 אחוזים במספר אירועי הביטחון בלהבים וההישג הזה יירשם על שמו של דני מלכה. אנו מחבקים את נורית והבנות למשפחת מלכה ונמשיך ללוות אותן ונחבק אותם ביחד עם כל משפחת להבים".
לעדכונים - חדשות באר שבע