בבאר-שבע קיבלו אתמול (שני) את הידיעה על מותו של הילד בן ה 7 שנפל מקומה שניה בבניין בברצלונה בתדהמה ובצער רב.
"פשוט בלתי נתפס, הלב נשבר, זו טרגדיה נוראית, משתתפים בצער העמוק ובאבל הכבד של המשפחה", אמר סגן ראש העירייה שמעון בוקר. חברים, ידידים ותושבים מחבקים מרחוק חיבוק חם את המשפחה שעדיין נמצאת בברצלונה. הרשתות החברתיות מלאות בתגובות של צער וכאב: "כאב ענק, משפחה מדהימה, יהי זכרו ברוך", "תנחומים למשפחה שאלוהים יתן לכם כוחות", נכתב.
1 צפייה בגלריה
זק"א
זק"א
נציגי חב"ד וזק"א מסייעים למשפחה להביא את הילד לקבורה בארץ
(צילום אילוסטרציה: דוברות זק"א)
מרגע קבלת הדיווח על מותו הטראגי של הילד בן השבע שנפל מקומה שניה בבניין בברצלונה, שם שהו הוריו בחופשה, פועלים אנשי זק"א, שליחי חב"ד והשגרירות ישראל בספרד לסייע למשפחה להביא את הילד לקבורה בארץ. נציגי חב"ד וזק"א נמצאים בקשר עם הרב של ברצלונה מאיר שמעון בר חן וגורמים אחרים וכולם ממתינים לסיום החקירה של המשטרה המקומית. "נעזור בכל מה שאפשר כדי לסייע למשפחה בכל הקשור להטסת הגופה ולסידורי הלוויה", אמר איש חב"ד מבאר שבע.
קראו גם:
לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בעשור האחרון (2012-2022) נהרגו בישראל 34 ילדים בנפילה מחלון. עוד עולה מהנתונים כי במהלך חמש השנים האחרונות (2017-2022) ישנה עלייה של 37 אחוז בתמותת ילדים בתאונות שונות במהלך חופשת הקיץ. מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אורלי סילבינגר: "חופשת הקיץ רק החלה וכבר אנחנו רואים עלייה בתאונות ילדים. לצערנו, יותר מדי משפחות יוצאות לנופש שמסתיים בטרגדיה. עבור הילדים היציאה מהשגרה ומהסביבה המוכרת והבטוחה מעלים את הסיכון לתאונות שונות. הילדים סקרנים ובוחנים את הסביבה מבלי שיש להם מודעות או יכולת להעריך סיכונים. במיוחד בחופשה חשוב לקבוע בכל רגע נתון מי אחראי להשגיח על הילדים במרחק נגיעה ובלי הסחות דעת. בכל נופש בוחרים מלון או צימר המתאימים לילדים. מוודאים שיש בחלון סורגים או שאינו נפתח במלואו, ושיש אפשרות לנעול את המרפסת".
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב