יהודים וערבים נגד השתוללות הירי בנגב: בעקבות הירי בין חמולות בלקייה על רקע הבחירות והזעם של תושבים מזליגה של הירי לישוביהם, נפגש אתמול ( יום ג') ראש מועצת מיתר הנבחר, שמעון פרץ, עם מקבילו ראש מועצת חורה, חאבס אלעטאונה.
1 צפייה בגלריה
שמעון פרץ עם חאבס אלעטאונה
שמעון פרץ עם חאבס אלעטאונה
שמעון פרץ עם חאבס אלעטאונה
(צילום: פרטי)

החלק העיקרי של הפגישה התמקד ביוזמתו של פרץ לקדם תכנית עקב תופעת הירי שמדירה שינה מעיני תושבים רבים באזור. לדבריו, "הקדשתי את החלק העיקרי של הפגישה לתכנית רחבה שנוכל לקדם יחד כדי לטפל בנושא הנשק הבלתי חוקי והירי שמהווה איום על תושבי מיתר וכרמית וגם על תושבי לקייה וחורה".
פרץ אמר לבן שיחו כי "הגיע הזמן שנוביל ביחד מאבק משותף שכולל בין היתר הקמת תחנת שיטור, מעורבות רחבה ויוזמות נוספות של המשטרה שפועלת גם בימים אלה למיגור התופעה, והנעה של כלל הגורמים גם בממשלת ישראל, את זה עושים יחד" אמר פרץ.
עוד סיפר כי פגש ראש מועצה נחוש וענייני, "שיעשה כל מה שיידרש וסיכמנו שמדובר באינטרס משותף".

קראו גם:

בסיום הפגישה בין השניים הם הסכימו כי "אירועי הירי חייבים להיפסק, אנחנו יכולים לגרום לזה לקרות רק בהפעלת כל הכוחות תוך שיתוף פעולה וביחד".
שמעון פרץ אף מסר את תנחומיו למשפחתו של סמל חביב קיעאן מחורה, לוחם בגדוד 13 של גולני, שנפל בקרבות בעזה וגם למשפחתו של סאמר טלאלקה, החטוף שנהרג מאש כוחותינו. הוא בירך את ראש מועצת חורה בברכת "רמאדן כרים".